Hop til indhold

Nadia i Kruså

Featured Replies

Skrevet

Link først

https://annoncelight.dk/showad/345642

Var lige en tur over grænsen og blev lidt liderlig i køen ved grænsekontrollen. 

Fik skrevet til Nadia eller det vil sige hendes boss, fin og hurtig kommunikation på dansk. 

Ankom til en pæn dame i midten 40erne, lidt rund, med pænt store naturlige babser, nogle tattoos, smilende og utrolig glad for at se én der ville knalde, de fleste kom bare for et hj som hun sagde. Havde kun aftalte 140 euro i lommen, hvilket skulle dække 30 min med økoblow, men den pris var så med, hun sagde vi sagtens kunne nå det på 20 min, så passende pengene. Plejer egentlig at booke 1 time, men liderligheden var ikke planlagt og fint med en quicky. 

Gammelt hus, men fint lokale, rent og dejlig bred massage briks. 

Afsted det gik, hun havde smidt klunset og mig på briksen, hvor hun inden jeg kunne sige Ib var igang med en pussy slide, hvilket så egentlig virker bedst med stiv dolk, jeg var i den korte tid ikke på nogen måder klar, men vi fik da grinet og den gode stemning var der under hele besøget, Nadia røg ned på kalorius og et rutineret og veludførte økoblow, som skiftede til en 69er, hvor hun hurtigt blev dejlig våd og nød det, rundt i missionær og hendes dejlige store babser blev sat i svingninger, herligt syn som gjorde udslaget. 

Afsted sammen på 1. sal, bad, grin, tøj på, farvel og på gensyn kys. 28 min senere sad jeg i bilen igen.

Tjaa min første quicky med én af efterhånden en del thaier, men det fungerede på dagen, hvilket jeg kan takke Nadia for, rutineret, dejlig kvinde der virkede glad for pik, dem kan der med vores hobby være langt imellem :D

Godt nytår 

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
Stoner848 skrev, for 9 timer siden:

Er det hende på billedet i linket ? :)

Ja det ligner hende nu meget godt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.