Hop til indhold
martin55

dk thai-massage

Recommended Posts

nu har jeg lidt ondt i lænden. så kørte til møllergade i Svendborg.

det var så en mand der skulle give massage. fint med mig. er bi. så det passe mig fint.

under massagen fik jeg osse stiv pik nogle gange. men der var ikke tegn på noget fra hans side,,havde heller ikke regnet med det....men under den massage som der tog 1 time. forlod han mig 4 gange på grund af kunder. og pludselig kommer hans kone og snakker med ham. mens jeg ligger der...men så til betalingen. det koster 300 kr. giver ham 500 kr. i en seddel.. så går han ud bagved og roder kan jeg hører kommer tilbage. han kan ikke veksle den. spørg om jeg kan komme tilbage og betale.....hva gør jeg....

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu har jeg lidt ondt i lænden. så kørte til møllergade i Svendborg.

det var så en mand der skulle give massage. fint med mig. er bi. så det passe mig fint.

under massagen fik jeg osse stiv pik nogle gange. men der var ikke tegn på noget fra hans side,,havde heller ikke regnet med det....men under den massage som der tog 1 time. forlod han mig 4 gange på grund af kunder. og pludselig kommer hans kone og snakker med ham. mens jeg ligger der...men så til betalingen. det koster 300 kr. giver ham 500 kr. i en seddel.. så går han ud bagved og roder kan jeg hører kommer tilbage. han kan ikke veksle den. spørg om jeg kan komme tilbage og betale.....hva gør jeg....

hvis du ikke allerede har gjort det så tag tilbage og betal ham :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...