Hop til indhold
TB2000

Sif - Pussy Galores - som Domina

Recommended Posts

Kære medlemmer

Det er ikke svært at finde rosende anmeldelser af Sif, men de er alle i den blide kategori. 
 

Jeg kan se at man nu kan træffe hende som Domina Sif - Domina men er der nogen der har erfaringer med hende i den rolle? Hun er visuelt svær at ikke blive betaget af, men hendes billeder skriger ikke af Domina :rolleyes:

Er man så heldig, at der er nogen der har oplevet hende inden for BDSM, og som vil knytte et par ord til deres oplevelse? Jeg tænker nok især på indlevelsen i rollen. Virker det naturligt for hende? 

 

God aften 

 

Redigeret af TB2000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, godt spørgsmål..Det har jeg også luret på?.

Som Sif skriver

 "Det er IKKE længere tilbyde almindelige seksuelle ydelser.Det vil kun være muligt at træffe mig ift. dominans til dig samt alm. oliemassage/prostata massage."

Tænker bare..Hvis man nu bestiller tid og hun er streng/domina mod dig, men får du så ikke lov af hende til at få udløsning ? *Splat*. :huh:

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 3 minutter siden:

Ja, godt spørgsmål..Det har jeg også luret på?.

Som Sif skriver

 "Det er IKKE længere tilbyde almindelige seksuelle ydelser.Det vil kun være muligt at træffe mig ift. dominans til dig samt alm. oliemassage/prostata massage."

Tænker bare..Hvis man nu bestiller tid og hun er streng/domina mod dig, men får du så ikke lov af hende til at få udløsning ? *Splat*. :huh:

Jeg forstår hvad du mener. Men lige for mig, der er alm. Sexuelle ydelser ikke en til en forbundet med BDSM legen, så det er ikke et issue for mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skal være rigtig god som Domina, for at få kunder der ikke ønsker både sex og dominans. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er lidt kedeligt at hun ikke længere tilbyder almindelige seksuelle ydelser fordi jeg ville virkelig besøge hende første gang...

 

Planerede at besøge hende men da jeg er i DK efter nytåret er det ikke muligt at besøge hende da jeg ikke er interessered i dominas.

 

Men jeg respekterer hendes besluttning og vil i stedet lave en aftale med andre GP'er. Held og lykke til Sif i hendes nye rolle.

Redigeret af helsingborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 21 minutter siden:

Hun skal være rigtig god som Domina, for at få kunder der ikke ønsker både sex og dominans. 

Jeg har aldrig besøgt hende i den blide verden, så jeg ville ikke vide hvad jeg gik glip af. Det er slet intet problem for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TB2000 skrev, den 2.1.2023 at 20:32:

Kære medlemmer

Det er ikke svært at finde rosende anmeldelser af Sif, men de er alle i den blide kategori. 
 

Jeg kan se at man nu kan træffe hende som Domina Sif - Domina men er der nogen der har erfaringer med hende i den rolle? Hun er visuelt svær at ikke blive betaget af, men hendes billeder skriger ikke af Domina :rolleyes:

Er man så heldig, at der er nogen der har oplevet hende inden for BDSM, og som vil knytte et par ord til deres oplevelse? Jeg tænker nok især på indlevelsen i rollen. Virker det naturligt for hende? 

 

God aften 

 

Hej TB2000, 

Lige ift. mine billeder kan jeg godt forstå du ikke synes, at de oser af domina vibes ;) 
Jeg skal naturligvis have lavet nogle billeder som oser noget mere af BDSM :P

Jeg håber alligevel du vil komme forbi - så skal jeg nok sørge for at skabe den rigtige stemning :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
helsingborg skrev, den 2.1.2023 at 22:04:

Jeg synes det er lidt kedeligt at hun ikke længere tilbyder almindelige seksuelle ydelser fordi jeg ville virkelig besøge hende første gang...

 

Planerede at besøge hende men da jeg er i DK efter nytåret er det ikke muligt at besøge hende da jeg ikke er interessered i dominas.

 

Men jeg respekterer hendes besluttning og vil i stedet lave en aftale med andre GP'er. Held og lykke til Sif i hendes nye rolle.

Hej Helsingborg! :)

Ja jeg stoppede med blide former her inden nytår! Jeg håber du finder en pige som kan opfylde dine behov. 

Og ellers er du altid velkommen til oliemassage med svensk afslutning hos mig. Jeg ved godt det absolut ikke er det samme! Men hvis du skulle føle dig fristet, så er du ihverfald velkommen! 

God aften! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ProdigalPete
Sifpigen skrev, for 11 timer siden:

Hej Helsingborg! :)

Ja jeg stoppede med blide former her inden nytår! Jeg håber du finder en pige som kan opfylde dine behov. 

Og ellers er du altid velkommen til oliemassage med svensk afslutning hos mig. Jeg ved godt det absolut ikke er det samme! Men hvis du skulle føle dig fristet, så er du ihverfald velkommen! 

God aften! :)

Sif for fa'en,

Nej men NEJ al'så, det er da forhåbentligt en tidlig aprilsnar...!!!

Hvordan i alverden skal jeg så få afregnet den der gæld med rocker-renter?

Shit et slag i ansigtet (well, i virkeligheden mere et los i løgene). Jeg kan kun håbe, at du på et tidspunkt vælger at krydse dit spor, for jeg vil da seriøst ikke kunne holde hverken fingre eller tunge eller ... for mig selv. Mere fantastisk GP skal man sg'u lede virkeligt længe efter.

PS: dog al mulig held, lykke og god fornøjelse med at give i stedet for at tage imod ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...