Hop til indhold

Amber i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Nogen der kan fortælle mere?

Synes næsten billederne er for gode til at virke troværdige, men måske kan jeg genkende stedet ud fra billederne.

https://annoncelight.dk/showad/360806

Skrevet

Har også fået interese at vide, om hun er ægte

Skrevet

Har forsøgt at besøge hende. Hun snakker ikke i tlf, kun sms.

forlanger en selfie fra tlf. det blev et nej fra min side. Angivelug er hun vange for afrikanske og mellemøstlige kunder. Mit tilbud om at bare ikke åbne døren hvis mit ansigt ikke var snehvid blev afslået. Hun var angivelig bange for at gå glip af indtjening denne travle torsdag morgen.

Det må være en mere modig end mig der vil besøge hende. Jeg vil ikke risikere at blive afpresset.

Skrevet
Graphite skrev, den 2.1.2023 at 18:14:

Nogen der kan fortælle mere?

Synes næsten billederne er for gode til at virke troværdige, men måske kan jeg genkende stedet ud fra billederne.

https://annoncelight.dk/showad/360806

Som gammel elektriker kigger jeg altid efter afbryder og stikkontakter og dem der på billederne er ikke danske.

Skrevet
Pite skrev, for 10 minutter siden:

Som gammel elektriker kigger jeg altid efter afbryder og stikkontakter og dem der på billederne er ikke danske.

En pige kan udmærket arbejde i DK og bruge fotos fra et andet sted, i sin annonce. Så den med danske stikkontakter dutter ikke som verifikation af om pigen er fake eller ej. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

En pige kan udmærket arbejde i DK og bruge fotos fra et andet sted, i sin annonce. Så den med danske stikkontakter dutter ikke som verifikation af om pigen er fake eller ej. 

Ud fra "men måske kan jeg genkende stedet ud fra billederne."

Skrevet
torbenb skrev, for 1 time siden:

Har forsøgt at besøge hende. Hun snakker ikke i tlf, kun sms.

forlanger en selfie fra tlf. det blev et nej fra min side. Angivelug er hun vange for afrikanske og mellemøstlige kunder. Mit tilbud om at bare ikke åbne døren hvis mit ansigt ikke var snehvid blev afslået. Hun var angivelig bange for at gå glip af indtjening denne travle torsdag morgen.

Det må være en mere modig end mig der vil besøge hende. Jeg vil ikke risikere at blive afpresset.

Selfies er total No Go for mig- hvad nu hvis pigen får selfien og siger - Nej tak- og selvom hun sagde ja- Jeg ville aldrig sende en selfie til nogen jeg ikke kender og som sandsynligvis aldrig kommer til at se igen.

For cirka et år siden har jeg besøgt en pige som havde de samme profilbilleder som denne og hun var ikke det samme pige som vist på billederne Jeg forstår heller ikke at hvis pigen har sådan en udseende at hun ikke har  fået reviews.

Skrevet

Enig, det lugter ikke godt.

og at kræve en selfie er (for mig) en rød klud - alle lamper blinker rødt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.