Hop til indhold

Trans milking table

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte hende - droppede massage briksen - hun er klart en AKTIV trans ikke så meget passiv (min oplevelse)... har anmeldt hende herinde...

Skrevet

Har besøgt hende, og memer også jeg har komme teret et opslag herom..! 
Det er IMHO bestemt ikke anbefalelsesværdigt. 
'Massagen' er absolut intetsigende med total fravær af intimitet og indlevelse. Hun er meget aktiv og prøve at 'smutte' ind uden kondom :mad: 

Kommer ikke igen

Skrevet
reteph19 skrev, den 2.1.2023 at 22:11:

Har besøgt hende, og memer også jeg har komme teret et opslag herom..! 
Det er IMHO bestemt ikke anbefalelsesværdigt. 
'Massagen' er absolut intetsigende med total fravær af intimitet og indlevelse. Hun er meget aktiv og prøve at 'smutte' ind uden kondom :mad: 

Kommer ikke igen

Jeg besøgte Ferro sidste vinter da hun var på Frederiksberg. Jeg har ikke anmeldt hende, da det var min første gang hvor jeg besøgte en TS. Jeg må sige at jeg havde den modsatte oplevelse, tværtimod virkede hun som om hun gik meget op i sikkerhed. Alt var med kondom også det blow jeg gav hende. Jeg kan godt lide gagging, så jeg sørgede for at hun blev presset godt langt ned i min hals med de efterfølgende gags som resultat. Hver gang det spruttede ud af munden, stoppede hun og tørrede sig af med en vådserviet rundt om penis. Hvilket jeg fandt en anelse hysterisk. Men måske der for et år siden stadig sad noget Corona frygt i hende. 

Jeg fik ikke prøvet massagen men kun en halv time hvor hun var aktiv. Jeg kunne godt finde på at komme igen en anden gang. 

Redigeret af LZ Siam

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.