Likeaboss1 3 Skrevet 2. Januar, 2023 Endnu et besøg, hvor man fortryder og tænker: “Lærer jeg det aldrig?” Lorelay i Bording fik vist taget sine profil-billeder for mange år, tatoveringer og kilo siden. Alligevel gik jeg med ind og betalte for oral uden og sex med. Stopuret blev startet, jeg smed kludene og lagde mig på sengen til en overordentlig kedelig hånd-trold, hvor hun kiggede væk og stønnede fælt. Hendes bryster er retfærdigvis ikke ringe, så jeg fokuserede på dem og kæmpede for at få rejsning. Da det endelig lykkedes, fik jeg signaleret, at nu kunne hun godt bruge munden. Det gjorde hun så - eller i hvert fald det øverste. Ikke mere end dét, men det mekaniske op-ned ved hånden fortsætte. Jeg blev hurtigt bekymret for rejsningen og bad hende om at sætte sig overskrævs på mig. Det blev til et kort, nærmest modvilligt ridt, hvor det fortsat kun lige var spidsen, som fik lov til at kigge ind. Jeg kunne intet se, for maven spærrede udsynet. Igen kunne jeg kun glæde mig over brysterne. Det varede ikke ikke mange øjeblikke, før hun erklærede, at vi var nødt til at skifte stilling (uden forklaring). Så lagde hun sig på ryggen ved hovedgærdet i en sammenkrøllet millionær. Jeg fik lov til at bestige hende, men blev igen holdt væk med lår og hænder, så kun spidsen kiggede ind. Jeg kunne lige så godt have holdt den ud af vinduet til vindens kærtegn. Her blev jeg lige mindet om, at tiden næsten var gået, så jeg måtte se at blive færdig. Jeg overvejede seriøst, om det overhovedet var værd med afslutning, men tog så sagen i egen hånd. Lagde mig ned ved siden af hende og brugte min egen hånd til at komme i mål ;-p derefter kunne det kun gå for langsomt med at komme derfra. Giver ingen point, for det ville være spild af tid - ingen anbefaling herfra. \\likeaboss 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klaphatte 6 Skrevet 2. Januar, 2023 Likeaboss1 skrev, for 33 minutter siden: Endnu et besøg, hvor man fortryder og tænker: “Lærer jeg det aldrig?” Lorelay i Bording fik vist taget sine profil-billeder for mange år, tatoveringer og kilo siden. Alligevel gik jeg med ind og betalte for oral uden og sex med. Stopuret blev startet, jeg smed kludene og lagde mig på sengen til en overordentlig kedelig hånd-trold, hvor hun kiggede væk og stønnede fælt. Hendes bryster er retfærdigvis ikke ringe, så jeg fokuserede på dem og kæmpede for at få rejsning. Da det endelig lykkedes, fik jeg signaleret, at nu kunne hun godt bruge munden. Det gjorde hun så - eller i hvert fald det øverste. Ikke mere end dét, men det mekaniske op-ned ved hånden fortsætte. Jeg blev hurtigt bekymret for rejsningen og bad hende om at sætte sig overskrævs på mig. Det blev til et kort, nærmest modvilligt ridt, hvor det fortsat kun lige var spidsen, som fik lov til at kigge ind. Jeg kunne intet se, for maven spærrede udsynet. Igen kunne jeg kun glæde mig over brysterne. Det varede ikke ikke mange øjeblikke, før hun erklærede, at vi var nødt til at skifte stilling (uden forklaring). Så lagde hun sig på ryggen ved hovedgærdet i en sammenkrøllet millionær. Jeg fik lov til at bestige hende, men blev igen holdt væk med lår og hænder, så kun spidsen kiggede ind. Jeg kunne lige så godt have holdt den ud af vinduet til vindens kærtegn. Her blev jeg lige mindet om, at tiden næsten var gået, så jeg måtte se at blive færdig. Jeg overvejede seriøst, om det overhovedet var værd med afslutning, men tog så sagen i egen hånd. Lagde mig ned ved siden af hende og brugte min egen hånd til at komme i mål ;-p derefter kunne det kun gå for langsomt med at komme derfra. Giver ingen point, for det ville være spild af tid - ingen anbefaling herfra. \\likeaboss Det er desværre standard behandlingen på den pågældende adresse i Bording. Drosselvej er synonymt med falske billeder og nul service... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BL_junior 148 Skrevet 2. Januar, 2023 Likeaboss1 skrev, for 1 time siden: Lorelay i Bording fik vist taget sine profil-billeder for mange år, tatoveringer og kilo siden. Alligevel gik jeg med ind og betalte for oral uden og sex med. Det er fordi det formentlig slet ikke er hendes billeder: Yandex billedsøgning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT123 111 Skrevet 2. Januar, 2023 (edited) Klaphatte skrev, for 1 time siden: Det er desværre standard behandlingen på den pågældende adresse i Bording. Drosselvej er synonymt med falske billeder og nul service... er det blev standard for det sted? rigtig lang tid siden jeg har været der. Har da kendskab til at der har været nogen søde flotte oprigtig piger der før i tiden. Kan nævne Pam, Legia og Aisha bla. Redigeret 2. Januar, 2023 af TT123 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
triax 22 Skrevet 3. Januar, 2023 syntes man efterhånden har kunnet læse en del opslag herinde, med forskellige piger som skulle være på den adresse hen over tid, og det har været fake billeder gang på gang hvorfor bliver folk ved med at komme der jeg fatter det ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg