Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Henessy

Ja. Det er ikke som det ser ud. Hun er slidt, hun bruger sin telefon hele tiden mens hun massere. Og alle annoncerne er den samme pige. Jeg kan ikke sige go herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Henessy skrev, 1 time siden:

Ja. Det er ikke som det ser ud. Hun er slidt, hun bruger sin telefon hele tiden mens hun massere. Og alle annoncerne er den samme pige. Jeg kan ikke sige go herfra.

Yeps. Fanta bruger vist det trick at lokke med billeder af andre piger. Når man så kommer forbi er hun der jo ikke, men man vælger Fanta:D -hun ser jo meget godt ud. Men massagen er med en hånd og telefonen I den anden. 

Tror ikke pigen der hedder see see findes på stedet... ?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ilikeasian skrev, for 7 timer siden:

Men massagen er med en hånd og telefonen I den anden. 

Det er en forbandet uskik. Man betaler jo bla. for pigens opmerksomhed

Del dette indlæg

Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 33 minutter siden:

Det er en forbandet uskik. Man betaler jo bla. for pigens opmerksomhed

Ja. Det er spild af tid med massagen hos gende. Hun kan dog godt finde ud af sexen synes jeg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var selv forbi Coco/Fanta/See See/ og hvad den søde pige ellers hedder.

Jule massage tilbud.

Fik bad da jeg kom, telefoner ( alle 3-4) blev afl til den anden pige på kontoret. Kun en gang blev vi forstyrret af en besværlig sms. Men så fik jeg lidt massage af den anden pige imens. Tror det er Mona? Fik hvad jeg kom efter

Alt i alt en helt anden oplevelse end normalt uden de store forstyrrelser.

Der er ved at blive lavet nyt bad og toilet. Når det er ordnet bliver det en flot forretning. Så skal pigerne bare have styr på telefoner og andre ting der forstyrrer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ringede og spurgte ind til See See og fik at vide hun ikke er i butikken som udgangspunkt og kun kan bookes for 1 hel times FP og at prisen er 4000kr.

vh PG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...