Hop til indhold

Herrefrokost med fræk service

Featured Replies

Skrevet

Hej
Er det kun mig der går med en drøm om at arrangere en fræk middags seance hvor vi er en bordfuld mænd og nogle rigtig frække servitricer som serverer mad for os i sexede kostumer.

(Det er en form for gangbang, bare med mad og fræk servering i starten)

Der skal naturligvis være god plads under bordet, hvor vi skal nyde blowjobs med mere...når trykket og lysten bliver for høj, så er der rum/sofa hvor vi hver især kan blive fræk serviceret, naturligvis kortvarigt.

Forestiller mig at det hele måske kan ende i en form for fælles gangbang med alle pigerne.

Det kræver faciliteter med gode badeforhold, stort bord og måske flere rum for dem som ønsker kortvarigt at blive serviceret alene.

Forestiller mig 4 til 6 mænd og 2 til 3 frække thaipiger, i ca 3 timer! (Kan også være flere, bare forhold mellem køn passer nogenlunde som ovenfor.

Det behøver jo ikke være thaipiger! men det er nok bedst at pigerne er kender hinanden og tør røre hinanden.. evt fræk lesbisk show, som får bordet til at løfte sig

Kan så danne piger findes! Og hvor ? Jeg foretrækker tight og slim piger, men vigtigt de er med på at servicere os godt.

Jeg kan desværre ikke ligge hus til. 

Send evt. pvt besked, men nu kan vi jo se kommentarer fra  logebrødre, og om det er et skørt drøm om arrangement fra min side. 

Foretrækker at stedet er i Jylland sådan ca fra Århus og sydpå og evt. Fyn.

GODT NYTÅR 

download.jpeg

Skrevet

Tjae been there done that and got the T-shirt.

Fræk ide, har prøvet et par gange i et sommerhus med flere værelse så nogle kunne overnatte. Stiller gerne hus til rådighed men er på sydsjælland.

Der findes kvinder der vil deltage på scor feks, men det var en blanding af store og små. Var jo før corona, men ved at arrangøren er i gang igen.

Og det var ikke GP'er, men lystne kvinder der tændte på scenariet.

Vi var så vidt jeg husker 4 til 5 kvinder og 12 til 14 mænd.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.