Hop til indhold
Npl

Første gang på ffk

Recommended Posts

Hej herinde! 
Går med tanker om at vil prøve en ffk clup i tyskland, da jeg er ved at være ret træt af de oplevelser man får ved gp i dk. Med falske billeder og helt anden pige når man møder op, også at det bare handler om at få en ud igen hurtigst muligt. 

Har kigget en del herinde på gamle anmeldelser og anbefalinger, og har også fundet en hel del god viden føler jeg. Så tak for det:) Er ret fast besluttet at det skal være Harmony i Hamborg hvis det bliver.

har dog stadig et par spørgsmål som måske en af jer herinde ville gide at svare på.  Biografen er der stole der inde man kan side på, eller er det bare en store fælles madras?

Og hvordan er det hvis man ikke kan et ord tysk? Men er dog ret ok til engelsk.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Npl skrev, for 27 minutter siden:

Er ret fast besluttet at det skal være Harmony i Hamborg hvis det bliver.

har dog stadig et par spørgsmål som måske en af jer herinde ville gide at svare på.  Biografen er der stole der inde man kan side på, eller er det bare en store fælles madras?

Og hvordan er det hvis man ikke kan et ord tysk? Men er dog ret ok til engelsk.

Det hedder FKK = Freie Körper Kultur

I biografen på Harmony er der nogle sofaer helt oppe foran lærredet - bagtil er der madrasser.

I tyskland er engelsk rimelig udbredt og også hos de fleste glædespiger, selvom de kommer fra østeuropa - ellers kan google translate være din ven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Det hedder FKK = Freie Körper Kultur

I biografen på Harmony er der nogle sofaer helt oppe foran lærredet - bagtil er der madrasser.

I tyskland er engelsk rimelig udbredt og også hos de fleste glædespiger, selvom de kommer fra østeuropa - ellers kan google translate være din ven.

Mange tak for svar:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snedker skrev, for 3 timer siden:

Hvad koster det at besøge stedet? Og hvad med prisen for en pige? 

Efter hvad jeg kan læse mig frem til er det 60 euro for entre og 100 euro pr halve time med pigen i privat værelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Npl skrev, for 2 timer siden:

Efter hvad jeg kan læse mig frem til er det 60 euro for entre og 100 euro pr halve time med pigen i privat værelse

Entré er steget til 80 euro

30 min standard Ca 50 euro

30 min med  tungekys og superfransk Ca 100 euro

Del dette indlæg


Link til indlæg
ananalbumcover skrev, den 2.1.2023 at 14:12:

Entré er steget til 80 euro

30 min standard Ca 50 euro

30 min med  tungekys og superfransk Ca 100 euro

Åhh okay tak for rettelsen:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...