solman174 23 Skrevet 1. Januar, 2023 Hej kender i nogen steder i kbh hvor man kan leje værelse på time basis Tak for hjælpen og godt nytår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 682 Skrevet 1. Januar, 2023 hvad skal du bruge og hvor længe?? send evt pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gotu2 49 Skrevet 2. Januar, 2023 Har selv benyttet mig af: http://www.legelejlighed.dk/ du skal lige først møde med udlejer, så får du en instruktion. Virker fint. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
solman174 23 Skrevet 3. Januar, 2023 gotu2 skrev, den 2.1.2023 at 10:32: Har selv benyttet mig af: http://www.legelejlighed.dk/ du skal lige først møde med udlejer, så får du en instruktion. Virker fint. Tak for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lombardo 237 Skrevet 3. Januar, 2023 (edited) @solman174 du kan også leje værelse hos pussygalores, læs mere om det på deres hjemmeside. Har ikke selv anvendt det, men påtænker at benytte mig af muligheden i forbindelse med outcall. Redigeret 3. Januar, 2023 af Lombardo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
solman174 23 Skrevet 4. Januar, 2023 Tak for det. Det var det samme tanker jeg havde i forbindelse med outcall Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
solman174 23 Skrevet 4. Januar, 2023 anmelder skrev, den 1.1.2023 at 22:37: hvad skal du bruge og hvor længe?? send evt pb Tak for det. Sender pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1496 Skrevet 3. April, 2023 Legelejlighed har lukket deres ene lejlighed - så nu er e’er kun een. - Er der nogen ser har erfaringer med at leje sm lokale hos pussygalores? - Er der nogen der kender til andre lignende muligheder på Sjælland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 3. April, 2023 Jogge skrev, for 3 timer siden: - Er der nogen ser har erfaringer med at leje sm lokale hos pussygalores? Hos PG er det rum, man lejer, indrettet med kors, gabestok og diverse piske, så med mindre du stiller helt specielle krav, så burde det virke… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg