jydetampen 191 Skrevet 1. Januar, 2023 Har en forkærlighed for sydkoreanere og polakker. Polakkerne kan jeg lidt nemmere selv lokalisere, men kender I sydkoreanere, der arbejder i Danmark? Det må gerne være adopterede fra Sydkorea, men det skal altså være sydkoreanere. Ikke japanere. Ikke thai. Ikke Filippinere. I forstår pointen For vel snart 8-10 år soden besøgte jeg en ung pige i Valby på Blankavej. Hun var sydkoreaner. Sådan en oplevelse gad man godt igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 1. Januar, 2023 (edited) Kender I den vittighed, om jydetampen, polakken og sydkoreaneren, der gik ind på en bar? (Undskyld, kunne ikkelade være). Sydkoreaner er i høj kurs. Prøv at søg på koreanerne herinde. Der er ganske få skriverier herom bl.a en adoptere koreaner, hvis jeg husker rigtigt. Redigeret 1. Januar, 2023 af andrew1000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1532 Skrevet 2. Januar, 2023 @DipStick og @zombie afsporinger er fjernet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydetampen 191 Skrevet 2. Januar, 2023 andrew1000 skrev, for 11 timer siden: Kender I den vittighed, om jydetampen, polakken og sydkoreaneren, der gik ind på en bar? (Undskyld, kunne ikkelade være). Sydkoreaner er i høj kurs. Prøv at søg på koreanerne herinde. Der er ganske få skriverier herom bl.a en adoptere koreaner, hvis jeg husker rigtigt. Ja, du skriver det faktisk selv :-) Der er ret begrænsede skriverier herom og nogle af dem er gamle. Så derfor jeg lige ville genoplive interessen :-) Kan da sådan set også godt forstå at nogle piger måske vælger at gå stille med den slags, hvis de er adopterede fra Sydkorea. Ikke fordi der skulle være noget at skamme sig over. Tværtimod. Men fordi det måske kunne være en så genkendelig markør, at de var bange for at blive genkendt. Derfor kunne folk også skrive en Pb, hvis de havde lyst :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
locosueco 346 Skrevet 2. Januar, 2023 Hej! Här är enligt min mening mitt i prick http://www.seductiongirls.dk/pigerne/mina/ //LS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rollo 44 Skrevet 2. Januar, 2023 Næmli Ja adoptivbarn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydetampen 191 Skrevet 2. Januar, 2023 rollo skrev, 1 time siden: Næmli Ja adoptivbarn Forstår ikke din kommentar? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Facials 23 Skrevet 4. Januar, 2023 Enig.. Mina er adopteret og rigtig fræk og smuk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg