Hop til indhold

Pretty woman

Featured Replies

Skrevet

Hejsa folkens

jeg sad her til eftermiddag og filmen Pretty Woman, som jo er lidt relevant i forhold til denne side:)

På et tidspunkt bliver der nævnt en timepris på 100$ og kom jeg til at på om det var retvisende:huh: så en tur på Google. 100$ i 1990 hvor filmen er lavet, svarer så til 222,50$ idag. Som så er 1550.00 kr. i dagens kurs. Så ja svaret er at det var en retvisende pris:) og folk her på siden så er villige til betale det for en tur i kanen med Julia R. er jo så op til deres fantasi :P

følgende side er brugt til omregningen gammel til ny

https://futureboy.us/fsp/dollar.fsp?quantity=100&currency=dollars&fromYear=1990

ps. De ender med at blive enige om 3000$ (+ en masse tøj) ca 6700$ nutidig mønt for ugen, svarende til ca. 46.500 Kr. Her må vores danske piger jo så vurderer om det er retvisende:D

Redigeret af Ham der gutten

Skrevet
Ham der gutten skrev, for 24 minutter siden:

Hejsa folkens

jeg sad her til eftermiddag og filmen Pretty Woman, som jo er lidt relevant i forhold til denne side:)

På et tidspunkt bliver der nævnt en timepris på 100$ og kom jeg til at på om det var retvisende:huh: så en tur på Google. 100$ i 1990 hvor filmen er lavet, svarer så til 222,50$ idag. Som så er 1550.00 kr. i dagens kurs. Så ja svaret er at det var en retvisende pris:) og folk her på siden så er villige til betale det for en tur i kanen med Julia R. er jo så op til deres fantasi :P

følgende side er brugt til omregningen gammel til ny

https://futureboy.us/fsp/dollar.fsp?quantity=100&currency=dollars&fromYear=1990

ps. De ender med at blive enige om 4000$ (+ en masse tøj) 8900$ nutidig mønt for ugen, svarende til ca. 62000.00 Kr. Her må vores danske piger jo så vurderer om det er retvisende:D

Blev de ikke enige om 3000$?

Skrevet
  • Author
Cords skrev, for 10 minutter siden:

Blev de ikke enige om 3000$?

Jo du har vist ret og hun siger så at hun ville have gået med til 2000$ hvor han så siger at han ville have givet 4000%

jeg får lige rettet til:)

Redigeret af Ham der gutten

Skrevet

Jeg tror bestemt ikke, at 3000 dollars for en uge er retvisende for prostitution i nutidens Amerika - det ville være meget dyrere. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.