Hop til indhold

Blowjob

Featured Replies

Skrevet

Hej. 

https://annoncelight.dk/showad/351920

Nogen der har besøgt hende her og ved hvor det er nærmere end mellem holstebro og Ringkøbing? 

Skrevet
ham der i ved skrev, for 3 minutter siden:

Hej. 

https://annoncelight.dk/showad/351920

Nogen der har besøgt hende her og ved hvor det er nærmere end mellem holstebro og Ringkøbing? 

Er det virkelig så svært selv at ringe eller SMS til hende eller skal du have en til at tage dig i hånden?

Bemærk retningslinierne herinde

§ 3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Er det virkelig så svært selv at ringe eller SMS til hende eller skal du have en til at tage dig i hånden?

Bemærk retningslinierne herinde

§ 3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

- - så stop da mand !!!!    -   det er altså et nyt medlem du byder velkommen - - alle 3 linjer decideret afstumpet svar fra dit tastatur.

§ 3.2 er selvfølgelig rigtigt; men hvor mange husker det, - næppe mange.

Skrevet

@Jernsvinet der er 45 km imellem de to byer. En nærmere stedangivelse er mulig uden at oplyse noget konkret eller en specifik adresse. Iøvrigt hjælper vi hinanden herinde. Ingen grund til at opfordre folk til selv at opsøge oplysninger hos GP, når de beder om hjælp her.

@Nye tider rolig nu. Ingen grund til at komme i rødt felt. 

Redigeret af Stapler

Skrevet

Er der ikke nogen der har været på besøg? 

Har skrevet lidt med hende,  men vil gerne høre om andres erfaringer før jeg besøger hende 

Skrevet

Smag, behag og forventninger er selvfølgelig forskellig, men jeg kan li hende og hun er pt min foretrukne GP. Er dog ikke sikker på at billederne er ægte, men hun er slank og dejlig. 

Skrevet

Jeg har besøgt hende nogle gange. Hun er en rigtig sød dame som er helt almindelig med kort glat hår. Pæn slank og lige til. Det foregår i laden på en land ejendom. Stedet er meget diskret og man kan parkere så bilen ikke kan ses fra vejen. Hun siger at det oftest er hendes ven at man skriver med. Men det har ikke været noget problem. Alderen passer meget godt. Hun er ingen Barbie dukke, men en helt alm dansk pige. 

Det eneste som trækker ned er at det foregår på en madras i en kold lade

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.