Hop til indhold
perra

Nytårs pussy party

Recommended Posts

Nu er Pussy Galores tilbage med adskillige sexfestbegivenheder. Den sidste Nytårs pussy party med Candy, Nicole B, Jasmin og Minna gav igen en skøn oplevelse, der gør min lange rejse fra nord for Stockholm til et besøg værd i København. Tak og godt nytår!

Del dette indlæg


Link til indlæg
perra skrev, for 42 minutter siden:

Nu er Pussy Galores tilbage med adskillige sexfestbegivenheder. Den sidste Nytårs pussy party med Candy, Nicole B, Jasmin og Minna gav igen en skøn oplevelse, der gør min lange rejse fra nord for Stockholm til et besøg værd i København. Tak og godt nytår!

Dejligt.

Ja, det var også så fantastisk da PG havde "Pussyparty" hver 2-3 måned for år tilbage.

Håber på sigt flere af PG's dejlige piger udover Minna, Nicole B. og Jasmin, vil kvidre og kappes om at melde sig til det næste som forhåbentlig kommer snart.

Godt Nytår fra Danmark til Sverige!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til PG, og de lækre piger. Hvis det kunne passe med pigernes private kalender, kunne et arr. i dagtimerne ønskes, så det var muligt at flyve fra Jylland uden at skulle overnatte. 
 

Godt nytår til jer alle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golonka skrev, for 5 minutter siden:

Tak til Pussy Galores og de fire dejlige piger: Candy, Jasmin, Minna, Nicole! 

Vi ses til næste Party. :)<3

Hvor mange var i? Jeg vil meget gerne deltage, det er bare ikke så tit det lige passer - så jeg håber det kører som en success så der er flere gode chamcer hen af vejen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jakoblaursen skrev, 1 time siden:

Hvor mange var i? Jeg vil meget gerne deltage, det er bare ikke så tit det lige passer - så jeg håber det kører som en success så der er flere gode chamcer hen af vejen:)

Vi var måske 12 - 14 mænd. Success var det, i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThePleaser skrev, den 1.1.2023 at 16:34:

Til PG, og de lækre piger. Hvis det kunne passe med pigernes private kalender, kunne et arr. i dagtimerne ønskes, så det var muligt at flyve fra Jylland uden at skulle overnatte. 
 

Det er noteret. Vores udfordring er, at det jo skal passe med at vi har Huset. Men vi har det in mente og vil forsøge at ramme dagvagten næste gang ;)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...