Hop til indhold

Nytårs pussy party

Featured Replies

Skrevet

Nu er Pussy Galores tilbage med adskillige sexfestbegivenheder. Den sidste Nytårs pussy party med Candy, Nicole B, Jasmin og Minna gav igen en skøn oplevelse, der gør min lange rejse fra nord for Stockholm til et besøg værd i København. Tak og godt nytår!

Skrevet
perra skrev, for 42 minutter siden:

Nu er Pussy Galores tilbage med adskillige sexfestbegivenheder. Den sidste Nytårs pussy party med Candy, Nicole B, Jasmin og Minna gav igen en skøn oplevelse, der gør min lange rejse fra nord for Stockholm til et besøg værd i København. Tak og godt nytår!

Dejligt.

Ja, det var også så fantastisk da PG havde "Pussyparty" hver 2-3 måned for år tilbage.

Håber på sigt flere af PG's dejlige piger udover Minna, Nicole B. og Jasmin, vil kvidre og kappes om at melde sig til det næste som forhåbentlig kommer snart.

Godt Nytår fra Danmark til Sverige!

Skrevet

Til PG, og de lækre piger. Hvis det kunne passe med pigernes private kalender, kunne et arr. i dagtimerne ønskes, så det var muligt at flyve fra Jylland uden at skulle overnatte. 

Godt nytår til jer alle :)

Skrevet

Tak til Pussy Galores og de fire dejlige piger: Candy, Jasmin, Minna, Nicole! 

Vi ses til næste Party. :)<3

Skrevet
Golonka skrev, for 5 minutter siden:

Tak til Pussy Galores og de fire dejlige piger: Candy, Jasmin, Minna, Nicole! 

Vi ses til næste Party. :)<3

Hvor mange var i? Jeg vil meget gerne deltage, det er bare ikke så tit det lige passer - så jeg håber det kører som en success så der er flere gode chamcer hen af vejen:)

Skrevet
Jakoblaursen skrev, 1 time siden:

Hvor mange var i? Jeg vil meget gerne deltage, det er bare ikke så tit det lige passer - så jeg håber det kører som en success så der er flere gode chamcer hen af vejen:)

Vi var måske 12 - 14 mænd. Success var det, i hvert fald :)

Skrevet
ThePleaser skrev, den 1.1.2023 at 16:34:

Til PG, og de lækre piger. Hvis det kunne passe med pigernes private kalender, kunne et arr. i dagtimerne ønskes, så det var muligt at flyve fra Jylland uden at skulle overnatte. 

Det er noteret. Vores udfordring er, at det jo skal passe med at vi har Huset. Men vi har det in mente og vil forsøge at ramme dagvagten næste gang ;)<3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.