Hop til indhold

sex bio

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været der flere gange - dog mindst 1 år siden sidst, er man bøsse eller bi er det sikkert et godt sted, at give 200kr for at sidde og se en film med 3-4 andre fyre er ikke så sjovt når man er til kvinder. Så jeg har sikkert været der for sidste gang - eller indtil der sker noget andet derinde

Skrevet

har være der en del gange for nogle år siden  hvor der er komme et par ind i biografen og give den gas på en hverdag , så det sker og tit er de andre fyre kun ud efter fyre så man har det par for sig selv .

Skrevet

Jeg har været der flere gange, både alene og sammen med en veninde.. men har endnu ikke mødt andre kvinder der

• 10 months later...
Skrevet

En som ved om der er dage hvor der er mere gang i den end andre

• 1 year later...
Skrevet

Har aldrig været der men er fristet, er der tidspunkter der er bedre end andre ?

Skrevet

Klubben har desværre ikke længere en gæsteside som tidligere hvor folk meldte ind om hvem der var at finde i klubben pågældende dag.

det opildner desværre ikke for folk som jeg der kører langt, at risikere at komme til en klub helt uden gæster på pågældende tid man havde planlagt :unsure:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.