Hop til indhold

Recommended Posts

Kære medlemmer

 

Jeg er faldet over Mistress Annas annoncer, og er meget tillokket. Jeg ser ikke umiddelbart nogle røde flag, men vil alligevel gerne spørge, om nogen herinde har erfaring med hende inden jeg begiver mig ud i at kontakte hende. 
 

Hun har flere annoncer, bl.a. på annoncelight med brugernavnet Your-Mistress og med en mail adresse der hedder

[email protected]

 links vedhæftet

 

Rigtigt godt nytår til alle herinde 

 

https://annoncelight.dk/showad/360620

 

https://nympho.dk/n10451/3434/mistress-anna-domina-queen/

Del dette indlæg


Link til indlæg

for at følge op...

er der nogen som har besøgt eller haft besøg af Mistress Anna?

hun ser dejlig ud - men jeg kan ikke finde anmeldelser af hende

Håber nogen kan hjælpe

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun tilbyder også med en mand der, skriver hun, både har en stor pik og er meget dominerende. Jeg er nysgerrig på om det holder vand, for sådan et par leder jeg efter …. så hører gerne om erfaringer med den del.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bygger skrev, den 11.1.2023 at 17:22:

Du leder efter sådan et par?. Så tag en for holdet og lad os høre min ven...:-)

Du er med på hvad forummet Efterlysninger er beregnet til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt mistress Anna ! Wow siger jeg bare ! 

når man træder ind af døren i hendes lille paverse sm skur, føler man at man tilhøre og ejes af hende.

Hun er utrolig smuk , sådan virkeligt en gudinde.

Jeg har besøgt mange dominas igennem tiden men hende her er bare anderledes, mere elegant og mere intense. Man kan mærke hun bare nyder sin rolle og giver sig selv hen til en. Lad os sige det sådan, hun dominere ikke bare med pisken. 

Hun er en anelse mere personlig end hvad jeg er vandt til hos andre dominaer, men det er et kæmpe plus hvis man ønsker bygge en fast slave domina relation.  Hvilket jeg gerne ville i mit tilfælde. 

syntes helt klart Anna er alle pengene værd og meget spændende kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
F67 skrev, den 10.1.2023 at 12:17:

Hun tilbyder også med en mand der, skriver hun, både har en stor pik og er meget dominerende. Jeg er nysgerrig på om det holder vand, for sådan et par leder jeg efter …. så hører gerne om erfaringer med den del.

Jeg har det billeder af master, han er en flot ung mand med meget stor pik! Har overvejet prøve en session med dem begge.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...