TB2000 73 Skrevet 31. December, 2022 Kære medlemmer Jeg er faldet over Mistress Annas annoncer, og er meget tillokket. Jeg ser ikke umiddelbart nogle røde flag, men vil alligevel gerne spørge, om nogen herinde har erfaring med hende inden jeg begiver mig ud i at kontakte hende. Hun har flere annoncer, bl.a. på annoncelight med brugernavnet Your-Mistress og med en mail adresse der hedder [email protected] links vedhæftet Rigtigt godt nytår til alle herinde https://annoncelight.dk/showad/360620 https://nympho.dk/n10451/3434/mistress-anna-domina-queen/ 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
balls2you 43 Skrevet 3. Januar, 2023 Jeg har skrevet til hende og hun virker legit. Uden at jeg kan bekræfte noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars1973 259 Skrevet 9. Januar, 2023 for at følge op... er der nogen som har besøgt eller haft besøg af Mistress Anna? hun ser dejlig ud - men jeg kan ikke finde anmeldelser af hende Håber nogen kan hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F67 96 Skrevet 10. Januar, 2023 Hun tilbyder også med en mand der, skriver hun, både har en stor pik og er meget dominerende. Jeg er nysgerrig på om det holder vand, for sådan et par leder jeg efter …. så hører gerne om erfaringer med den del. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bygger 41 Skrevet 11. Januar, 2023 Du leder efter sådan et par?. Så tag en for holdet og lad os høre min ven...:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F67 96 Skrevet 14. Januar, 2023 bygger skrev, den 11.1.2023 at 17:22: Du leder efter sådan et par?. Så tag en for holdet og lad os høre min ven...:-) Du er med på hvad forummet Efterlysninger er beregnet til? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamdenlydige 1 Skrevet 17. Januar, 2023 Jeg har besøgt mistress Anna ! Wow siger jeg bare ! når man træder ind af døren i hendes lille paverse sm skur, føler man at man tilhøre og ejes af hende. Hun er utrolig smuk , sådan virkeligt en gudinde. Jeg har besøgt mange dominas igennem tiden men hende her er bare anderledes, mere elegant og mere intense. Man kan mærke hun bare nyder sin rolle og giver sig selv hen til en. Lad os sige det sådan, hun dominere ikke bare med pisken. Hun er en anelse mere personlig end hvad jeg er vandt til hos andre dominaer, men det er et kæmpe plus hvis man ønsker bygge en fast slave domina relation. Hvilket jeg gerne ville i mit tilfælde. syntes helt klart Anna er alle pengene værd og meget spændende kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamdenlydige 1 Skrevet 17. Januar, 2023 F67 skrev, den 10.1.2023 at 12:17: Hun tilbyder også med en mand der, skriver hun, både har en stor pik og er meget dominerende. Jeg er nysgerrig på om det holder vand, for sådan et par leder jeg efter …. så hører gerne om erfaringer med den del. Jeg har det billeder af master, han er en flot ung mand med meget stor pik! Har overvejet prøve en session med dem begge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg