Hop til indhold

Orgasme

Featured Replies

Skrevet

Der er mande mænd der skrive at de har fået pigen til at få orgasme, ved et besøge en GP er. Kan det passe ? Jeg mene når pigerne har måske 8 tli 10 besøg om dagen.

Er der bare mig der tænker at der er noget de simulere. de er så professionelle,  jeg  har lige læst om en er har besøgt  https://annoncelight.dk/showad/336380  hvor han skriver hun fik orgasme. 

Skrevet

Her er lidt svar. Også fra kvinderne.

Skrevet

Der har næsten lige været en tråd, hvor flere af pigerne skrev at de er en ud af 5-7 kunder der bliver til en orgasme, så kan du jo selv regne resten ud.

Skrevet

jeg har prøvet det et par gange eller 3 med en fast pige jeg bruger :-))
Dejligt når det sker..

Skrevet

Den korte version: Ikke alle piger har så mange gæster pr dag, ingen siger alle piger får orgasme med alle mænd. Nogle piger har lettere ved at komme end andre. Nogle gæster kender man bedre end andre. Vi er ikke lavet af træ.

Skrevet
Liv skrev, for 3 timer siden:

Den korte version: Ikke alle piger har så mange gæster pr dag, ingen siger alle piger får orgasme med alle mænd. Nogle piger har lettere ved at komme end andre. Nogle gæster kender man bedre end andre. Vi er ikke lavet af træ.

Enig med Liv - jeg har selv fået orgasme ved 2 gæster i alt. Og jeg har faktisk aldrig fået en orgasme, med en kæreste…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.