Hop til indhold
odensefyren98

FANTASTISK UNG PIGE fra SD

Recommended Posts

Jeg havde længe gået og savlet over profilen "velvetandroses" på SD, og havde endeligt fået taget mig sammen til at lege med hende. Først tænkte jeg, at hendes priser måske var i den lidt høje ende, men nu havde jeg lidt tilovers fra jul og fødselsdag, så jeg tænkte "hva faen, det er forsøget værd".. Dagen kom hvor vi skulle mødes og vi havde aftalt 1 times leg på cabinn hotel i Odense.. Der hun ankom til mit værelse mødte jeg en slank og petit ung dansk skønhed med den mest veldrejet lille røv og det frækkeste blik der bare tiggede om at blive kneppet:twisted:. Billederne skuffet BESTEMT ikke, og der hun først smed hendes lille skolepigenederdel og lille croptop kom den flotteste, slanke ungpige krop til syne:wink:..

Hun startede med at tage min pik i munden så englene sang og jeg blev nød til at bede om at skifte stilling fordi jeg havde svært ved ikke at komme.. Der vi først kom ned i sengen og begyndte at lege tog det for alvor fart, men det skal i næsten selv opleve uden spoilers fra mig:P:P.. 

Gid det dog snart blev jul igen, så jeg kunne give hende en omgang i kanen.. Hohoho... ;) igen

 

https://sugardaters.com/da/profile/5PZP7GDwZb

  • Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Haha 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

ja god jul 

jeg kneppede hende for en tusse , hvad måtte du give, en skam hun er døvsdum men det er jo lige meget , man skal jo ikke snakke med hende

og godt gået, et indlæg allerede på en time )))

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 31.12.2022 at 00:17:

jeg kneppede hende for en tusse , hvad måtte du give, en skam hun er døvsdum men det er jo lige meget , man skal jo ikke snakke 

Jeg fik hende også for en tusse( hendes forslag, da jeg takkede nej til 4-6000 for 2 timer) og det var en fair pris, for hun var sørme ikke ret aktiv i akten. Helst bare søstjerne, ville ikke ride. Vi mødtes en time, og det var på sekundet. Hun mangler vist penge. Vi var hos mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Facials skrev, den 6.1.2023 at 11:28:

hun lyder lækker og fræk... Ved I om hun mødes med folk uden om SD da jeg ikke har profil der inde længere. Evt via snap ?

Samme her, hvis nogen kunne skrive en privat besked med info takker :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja er også meget interesseret i lidt info ! Skal have betalt mit medlemsskab, desværre ikke fået gjort, men vil gerne høre nærmere omkring Pigen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Jens P skrev, for 5 timer siden:

Ja er også meget interesseret i lidt info ! Skal have betalt mit medlemsskab, desværre ikke fået gjort, men vil gerne høre nærmere omkring Pigen

ppsssst det er n joke, anmelderen har kun en anmeldelse , og har lavet profil samme dag som anmeldelsen. Vi griner lidt af hun selv , eller han , hvem ved. har lavet sin egen anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu ses med hende igen, og jeg forstår ærligt ikke jeres beskeder og vil med garanti væde med, at i hverken har ses med hende eller skrevet med hende haha. Hun er hverken støv, dum eller andet haha... Er hun en lidt dyrere pige? bestemt.. Men er det det værd? uden tvivl.... 

at i har været sammen med hende for 1000 kr er jo bare en simpel løgn, men ak. Trolls hersker vel også herinde.. Trist for dem der faktisk gerne vil den her side, og hjælpe andre mænd med ikke at spilde deres penge og tid.. Så til jer der er seriøse skriv til hende, lav jeres egne aftaler og i vil takke mig. God aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
odensefyren98 skrev, den 13.2.2023 at 21:44:

Hun er hverken støv, dum eller andet haha...

der er vist heller ingen der har anklaget hende for at være støv...........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...