Jørgensen 713 Skrevet 30. December, 2022 Hejsa alle, Her ca. et døgn før nytårsaften har jeg ikke fået snøvlet mig sammen til at melde mig til et offentligt nytårsarrangement, og har sagt nej tak til invitationer fra min omgangskreds, som alene består af par og/eller bor i den modsatte ende e af landet. Det er utvivlsomt for sent at melde sig til et offentligt arrangement med billet nu, men kender nogen af jer mon steder, hvor man blot kan dumpe ind fra gaden i morgen aften, selve nytårsaften? Gerne et sted, hvor man ikke falder over skoletaskerne i indgangen - jeg er en voksen herre, 50+ På forhånd tak - og godt nytår til alle. Jørgensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest andrew1000 Skrevet 30. December, 2022 Jørgensen skrev, for 1 time siden: bor i den modsatte ende e af landet. Hvis nu geografi er en udfordring, kan du så ikke sige, hvor vi befinder os? Kan da tænke på et sted til +50 i København.. Og godt nytår til dig også! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 30. December, 2022 God pointe, Andrew - tak for hintet. Jeg bor på Midtsjælland, så gerne der omkring, men også gerne i Kbh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejanus 129 Skrevet 30. December, 2022 Hej.. Bortset fra barer der er åbent kender jeg kun to steder man bare kan vade ind fra gaden og møde feststemte folk. Swingland og CitySwingers 1 åbner kl 21 for ikke spisende gæster, så vist jeg lige kan se og det er same procedure som sidste år.. Jeg ikke om det er noget men hvis deter, så koster det en indgang... Og det er nok klogt at komme tidligt dvs lige efter 21, de plejer at blive fyldt op.. Ovenstående er baseret på eget besøg i cityswingers til nytår.. Og på snak med folk der har været til nytår på Gaarden. Men nytår i swingerklub er som en hver anden nytårs fest, det kan være supersjovt eller en fuser... Du kan evnt tjekke deres hjemme sider. http://Www.swingergaarden.dk http://www.swingeren.dk Nu skal jeg til noget andet... Men sad jeg alene ville jeg være fristet til at gå i city men det er mere det geografiske, bor i København. Er der andre der kan finde på noget..? Godt nytår til Alle. Mvh Sejanus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg