Hop til indhold

Lille ung Thai Vester Ringgade

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/360638

Oven på min seneste efterlysning af denne Thai pige ville jeg tage en for holdet her til aften. Lavede en aftale med hende her til aften. Fik at vide at hun var på Vester Ringgade i Aarhus. Gjorde mig klar og kørte ned på Vester Ringgade og afventede et husnummer. Da jeg have kørt frem og tilbage i 20 min skrev jeg til nummeret for at få et husnummer. Men har ikke fået noget svar. Nu er jeg kørt hjem igen ! 

Hun er nok desværre fake !

Skrevet

hun er ikke fake, jeg har besøgt hende tidligere. det er tæt på ved viborgvej. der kom sikkert en anden kunde før dig, synd. 

Skrevet
  • Author
hornyguy skrev, for 21 minutter siden:

hun er ikke fake, jeg har besøgt hende tidligere. det er tæt på ved viborgvej. der kom sikkert en anden kunde før dig, synd. 

Altså når man laver en aftale med hende må man forvente at hun holder den eller i det mindste aflyser. 

Skrevet
Zar skrev, for 15 timer siden:

Altså når man laver en aftale med hende må man forvente at hun holder den eller i det mindste aflyser. 

link please

Skrevet
  • Author
sergent-254 skrev, for 42 minutter siden:

link please

Kig i starten af tråden !

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.