Hop til indhold

Blondie Melissa Aarhus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/356730

Nu har jeg været på besøg hos hende af to omgange, med dages mellemrum:D. Jeg blev så betaget af hende, hendes måde at være på, og ikke mindst hendes kunnen, at mit første møde med Melissa ikke var nok:wub:.

Begge gange blev jeg taget imod af hende iført en fræk lille rød g-streng og bh, dog samtidig iført en åben morgenkåbe:razz:.

Hendes billeder passer til hendes beskrivelse. Absolut pæne ungpige bryster, dejlig blød håndfuld. Stram dejlig mis lige efter min smag<3..

Hun er glad for at lave 69er, at ride både forlæns og baglæns , missionær er heller ikke værst overhovedet.. Hendes foretrukne valg er dog doggy, både i hunde og liggende stilling . Jeg synes hun blower som en drøm, er ikke bleg for at lave deepthroat heller. Hun kysser som en drøm og spare ikke på dem, såfremt det bliver tilkøbt.

Jeg kan kun anbefale at besøge hende 10/10 mulige^_^

Skrevet

Det vælter med gode anmeldelser af Melissa -:D  Jeg håber hun bliver længe i Århus. :wub:

Skrevet

Hun er virkelig god til at deep throate. Hun var næsten ved at brække sig, og hun tænder virkelig på det. Hun har ingen begrænsninger. Jeg glemmer aldrig da hun slikkede mit præ sæd, og hun sagde “it tastes so good…”  Hun er ultimativt den lækreste og frækkeste GP, jeg har været sammen med. 

Skrevet

Rigtig sød pige og giver der dejligste blow.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.