Hop til indhold
DanishMember

Pigen i Aarhus fik orgasme

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/336380

Som ung gymnasieelev i Viby først i 80’erne, var pigerne en streg i luften og med micro røv og små strittende bryster. De var lækre de små tøser. Det var superfedt i fredagsbaren og pigerne var humørfyldte og lette i deres livssyn. Det var en fantastisk tid med mange uforpligtende møder, der ofte endte ud i sex, både i naturen, et baglokale, eller hjemme ved tøsen selv. Det var tider og gid den tid måtte komme igen……

Sceneskifte.

Blowjob Queen blev anbefalet mig i en eftersøgning tidligere på ugen, og var indenfor en kort køreafstand - nærmere betegnet i Skejby ikke langt fra hospitalet, så jeg tog kontakt til hende og fik en aftale i hus. BJQ er sgu lækker og var helt på højde med hendes billeder og video clip. Hun tog imod mig i døren og jeg modtog et kærligt smil og følte mig velkommen fra første øjekast. Bestilte en halv time og rundede lidt op, så hun fik et lige beløb. Jeg smed tøjet på stolen og imens havde hun stillet sig op med ryggen til ved sengen og med det ene ben på madrassen, mens hun kærtegnede den lille bitte numse med højre hånd. Jeg nærmede mig hende og hun lod mig kærtegne sig i bedste GFE stil, hvor jeg tog BH af og kærtegnede hendes lille A skål. WOW. Det eneste jeg havde i hovedet, var mit store ønske om “pussy slide” og spurgte, om vi ikke straks kunne starte med dette. Havde fuldstændig glemt hvad hun kaldte sig i profilen, så selv om hun svarede om hun ikke lige skulle tage mig i munden først, bad jeg hende om at gå direkte til mit ønske, alt imens jeg lagde mig på ryggen. For pokker hvor en lækker pigekrop! På med kondom og ned over pikken, der blev taget under kærlig behandling af hendes dejlige vulva. Hun blev hurtigt opstemt og det var oprigtigt kunne jeg mærke, skønt jeg ikke er den største kniv i skuffen og sagtens kunne være på alder med hendes forældres forælder. Jeg kan ikke lide at formulere det anderledes - det bliver lidt for fy-fy.

Det blev mere og mere intenst og hun var ved at komme med, hvorefter hun skubbede sig væk og bad mig om at fortsætte pussy slide i missionæren. Jeg forsøgte at holdte tempoet og kunne mærke på vores vejrtrækning, at det var op over. Forsøgte at putte den indenfor, men hun tog den ud igen og fortsatte i et tempo, hvor jeg var ved at stå af, som den ringe motionist jeg er. Kort efter begyndte hendes slanke ben at vibrerer som i krampe, hvorefter hun kom i en dejlig og våd orgasme. Jeg vendte hende om og tog hende i en superskøn doggy, som desværre kun varede max 2 minutter, før jeg selv kom.

Det var en fantastisk dejlig oplevelse, måske en af de bedste jeg har haft nogensinde. Så intens og nærværende, men jeg glemte helt blowjobbet.

Hun er et besøg værd.

Tak til @Puritania og @Bigstok

Redigeret af DanishMember

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...