Hop til indhold

Nytårsforsæt

Featured Replies

Skrevet

Det er nu vi skal tage os sammen og love os selv af stoppe med dumme ting og vaner som har irriteret os selv og andre, har været for dyre, er trættende osv osv

Mit nytårsforsæt er at jeg vil stoppe med at stikke tungen ud hver 3. minut og slikke mine øjenbryn.

Hvorfor? Fordi mænd skælder mig ud og kvinder stirrer altid meget længe og intenst på mig.

Skrevet

Jeg har en dårlig vane med at udsætte ting. Så mit nytårsforsæt er at fra 1. januar 2024 vil jeg stoppe med at udsætte ting. ;)

Redigeret af Lange

Skrevet

Nu skal i to “gamle” rotter i det her forum slet ikke love noget, som I ikke kan holde… ;-)

Skrevet

Fra og med i dag. Lover jeg at holde op med at opsøge glædespiger resten af året 

Skrevet

Jeg har et lidt omvendt nytårsforsæt at jeg i det nye år vil prøve at være sammen med en glædespige igen :)

Om det er massage og hj eller mere har jeg ikke besluttet mig for endnu.

Har tænkt på ChanelShafir i Skjern eller en Thai i Esbjerg.

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Det er nu vi skal tage os sammen og love os selv af stoppe med dumme ting og vaner som har irriteret os selv og andre, har været for dyre, er trættende osv osv

Mit nytårsforsæt er at jeg vil stoppe med at stikke tungen ud hver 3. minut og slikke mine øjenbryn.

Hvorfor? Fordi mænd skælder mig ud og kvinder stirrer altid meget længe og intenst på mig.

- - kan vi så regne med at næste år der overvejer du i hvor stor grad din røde pik er til gavn eller ej for dig - du har et helt år;)

Skrevet

Nu hvor regeringen vil afskaffe store bededag så vi alle kan arbejde mere og putte flere penge i lommerne på de rigeste så bliver mit nytårsfortsæt at jeg vil holde mere fri.

Simpelthen fordi jeg er så dygtig til mit arbejde så min arbejdsgiver vil ikke sige noget og fordi jeg har råd til det så en langefinger til Christiansborg fra mig.

Skrevet

Jeg har besluttet mig for at jeg vil børste tænder lidt oftere. Hver eneste onsdag. Uanset om mine tænder er beskidte eller ej.

Skrevet

Vinde i Lotto og dele pengene med pigerne. :rolleyes:

Skrevet

Jeg har lovet mig selv at begrænse den tid jeg bruger på sex til otte timer om dagen.

Og i øvrigt knalde min kone en gang om året.

Skrevet

At cykle noget mere igen ... 
Den offentlige transport er lidt for bekvem ... 

Skrevet

Jeg vil ændre min adgangskode…..

663F8909-169E-43E7-AA28-0DD790079415.jpeg

Skrevet
Butch skrev, for 4 minutter siden:

Jeg vil ændre min adgangskode…..

Det gør du bare ikke. Hvordan i he... hu... hel... skal jeg så skrive indlæg i dit navn

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Det gør du bare ikke. Hvordan i he... hu... hel... skal jeg så skrive indlæg i dit navn

Det er da ligemeget….. jeg skriver jo alligevel mest i dit navn :ph34r:

Skrevet

Mit nytårs fortsæt er at vinde i lotto 

Redigeret af Gabbana

Skrevet
Gabbana skrev, for 11 minutter siden:

Jeg tror @Gabbana du har større chanser for at lære at lave vaniljekranse end at vinde i Lott:D

Mister 12

Skrevet
Mister12 skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror @Gabbana du har større chanser for at lære at lave vaniljekranse end at vinde i Lott:D

Mister 12

Ja jeg spiller heller ikke så af gode grunde har du ret  :wacko: jeg har et år til at lære at lave vaniljekranse :lol:

Skrevet

Nytårsforsæt:

Ja i år vil jeg prøve noget jeg mener kan holde:D

1. Deltage i skurvognen næsten hver gang

2. Deltage i flere end en fredagsbar i 2023

3. Prøve at vinde mere end erfaring i omtalte fredagsbar:wub:

4. Lave en Jysk mafia med 68 til fredagsbar:wub:

5. Måske prøve at få hjælp af Yvvvettte til bingo plader i baren:P

Skrevet
Gabbana skrev, for 6 timer siden:

Jeg har netop tænkt det samme :D

Skrevet
Mook skrev, for 6 timer siden:

Jeg har netop tænkt det samme :D

Du vinder sgu da i lotto, hver gang du har besøg af én af os dejlige mænd, kære @Mook :wub:

Skrevet

Jeg har 2 nytårs forsæt :
1 ) At nøjes med at have sex 2 gange om året - Når det er Dronning Margrethes fødselsdag, og når det ikke er Dronning Margrethes fødselsdag.
2) At få overtalt og hjælpe @Eva Nadine
 med at lave en FredagsBar Fest ala de Scor Chat fester vi havde i slut-halvfemserne start-nullerne. 

/Francois

Skrevet
Hr. Skovfugl skrev, for 16 timer siden:

Du vinder sgu da i lotto, hver gang du har besøg af én af os dejlige mænd, kære @Mook :wub:

Du havde sgu ret.;)

Så ville jeg ønske mig de store gevinster fra i morgen af :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.