Hop til indhold

Nurse95 Kbh

Featured Replies

Skrevet

ja hendes kæreste har da adgang nu og da )

Skrevet
daddyo skrev, for 23 minutter siden:

ja hendes kæreste har da adgang nu og da )

Ved ikke om han kommer med info her inde hahaha! 

Skrevet
lucullusb skrev, for 3 timer siden:

Ved ikke om han kommer med info her inde hahaha! 

Jeg kan da spørge, han vil se på eller være med, når hun bliver kneppet. Så min joke var forbløffende tæt på virkeligheden
Er der nogen her som har kneppet en andens kæreste, mens han så på. Ved ikke helt om jeg siger ja ?? har lidt svært ved at forestille mig hvordan det er. Men har tilbuddet 

Skrevet

Har også lidt svært ved at forestille mig hvordan det er, havde nok vært sjovere hvis hendes veninde så på hahaha! Det har jeg prøvet flere gange, men ikke at hendes mand/ kæreste ser på..

Skrevet
lucullusb skrev, for 14 timer siden:

Har også lidt svært ved at forestille mig hvordan det er, havde nok vært sjovere hvis hendes veninde så på hahaha! Det har jeg prøvet flere gange, men ikke at hendes mand/ kæreste ser på..

ja , det sker man bliver tilbudt et blow imens veninden kysser lidt med f eks, 
men man kan jo næsten ikke være det bekendt  at få pigen til at skrige af fryd og manden tænker hvad f det gør hun da ikke med mig )))
godt nytår

Redigeret af daddyo

• 1 month later...
Skrevet

Nogen der fik deltaget i hende og kærestens setup? Hun har slettet sin profil igen for denne gang. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.