Guest daddyo Skrevet 30. December, 2022 (edited) https://sugardaters.com/da/profile/gAZrlP4GWG Hun tilbyder en lækker trekant , med en veninde, nytårsaften. 4000 til hver. Nogen som har erfaring med hende og måske med veninden.https://sugardaters.com/da/profile/Y.odw4DPzp skulle være veninden. Hm pæne piger Redigeret 30. December, 2022 af daddyo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 30. December, 2022 Har skrevet med begge to men har ikke mødt nogen af dem da begge er spermforskrækket, vil ikke engang give bj jeg syns også at det er vart dyrt da jeg skrev men kan se at inflationen også har fundet vejen til dem… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 30. December, 2022 (edited) lucullusb skrev, for 2 timer siden: Har skrevet med begge to men har ikke mødt nogen af dem da begge er spermforskrækket, vil ikke engang give bj jeg syns også at det er vart dyrt da jeg skrev men kan se at inflationen også har fundet vejen til dem… hvor længe siden var det , siden inflationen har gjort sit. Men der er heldigvis inflation i deres tilbud, de ville lege med klatten sammen , inden de slugte Og jeg var lidt hurtig, de mente faktisk hele nytårsaften , men fri adgang hele aftenen, for 4000 hver Redigeret 30. December, 2022 af daddyo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 30. December, 2022 Hvis de nu vil lege med spermen og sluge har de tydeligvis kommet på bedre tanker! Lyder fandeme fedt! 8k er uanset mange penge… er vel en mnd eller to siden jeg skrev, da var det 3K hver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 30. December, 2022 lucullusb skrev, for 4 timer siden: Hvis de nu vil lege med spermen og sluge har de tydeligvis kommet på bedre tanker! Lyder fandeme fedt! 8k er uanset mange penge… er vel en mnd eller to siden jeg skrev, da var det 3K hver ja det er dyrt. Men fra kl 20 til 01 har de tilbudt at være hos mig og være til rådighed, også at lege med hinanden. Hvis jeg kan få dem ned i pris, måske 3k hver, aflyser jeg det jeg ellers skal og holder mit eget lille nytårs knald ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 31. December, 2022 lucullusb skrev, for 20 timer siden: Hvis de nu vil lege med spermen og sluge har de tydeligvis kommet på bedre tanker! Lyder fandeme fedt! 8k er uanset mange penge… er vel en mnd eller to siden jeg skrev, da var det 3K hver du havde ret, nu i dag, er det kun et kortere møde og med gummi godt nytår, når noget er for godt til at være sandt, er det det tit ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 31. December, 2022 daddyo skrev, 1 time siden: du havde ret, nu i dag, er det kun et kortere møde og med gummi godt nytår, når noget er for godt til at være sandt, er det det tit ) Ja, desværre er det tit det. Anyway, op på hesten igen er det eneste man kan gøre.. godt nytår! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 1. Januar, 2023 lucullusb skrev, for 23 timer siden: Ja, desværre er det tit det. Anyway, op på hesten igen er det eneste man kan gøre.. godt nytår! tak , og ikke op på hesten , men noget andet ) De svarede ikke, simpelthen, gav mig om morgenen, en tid de ville komme, og så hørte jeg ikke mere fra dem, Ren spild af tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg