Hop til indhold
Guest daddyo

Mariajensen9 københavn

Recommended Posts

Har skrevet med begge to men har ikke mødt nogen af dem da begge er spermforskrækket, vil ikke engang give bj jeg syns også at det er vart dyrt da jeg skrev men kan se at inflationen også har fundet vejen til dem…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
lucullusb skrev, for 2 timer siden:

Har skrevet med begge to men har ikke mødt nogen af dem da begge er spermforskrækket, vil ikke engang give bj jeg syns også at det er vart dyrt da jeg skrev men kan se at inflationen også har fundet vejen til dem…

hvor længe siden var det , siden inflationen har gjort sit. Men der er heldigvis inflation i deres tilbud, de ville lege med klatten sammen , inden de slugte 
Og jeg var lidt hurtig, de mente faktisk hele nytårsaften , men fri adgang hele aftenen, for 4000 hver

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis de nu vil lege med spermen og sluge har de tydeligvis kommet på bedre tanker! Lyder fandeme fedt! 8k er uanset mange penge… er vel en mnd eller to siden jeg skrev, da var det 3K hver 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
lucullusb skrev, for 4 timer siden:

Hvis de nu vil lege med spermen og sluge har de tydeligvis kommet på bedre tanker! Lyder fandeme fedt! 8k er uanset mange penge… er vel en mnd eller to siden jeg skrev, da var det 3K hver 

ja det er dyrt. Men fra kl 20 til 01 har de tilbudt at være hos mig og være til rådighed, også at lege med hinanden. Hvis jeg kan få dem ned i pris, måske 3k hver, aflyser jeg det jeg ellers skal og holder mit eget lille nytårs knald )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
lucullusb skrev, for 20 timer siden:

Hvis de nu vil lege med spermen og sluge har de tydeligvis kommet på bedre tanker! Lyder fandeme fedt! 8k er uanset mange penge… er vel en mnd eller to siden jeg skrev, da var det 3K hver 

du havde ret, nu i dag, er det kun et kortere møde og med gummi 
godt nytår, når noget er for godt til at være sandt, er det det tit )

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, 1 time siden:

du havde ret, nu i dag, er det kun et kortere møde og med gummi 
godt nytår, når noget er for godt til at være sandt, er det det tit )

Ja, desværre er det tit det. Anyway, op på hesten igen er det eneste man kan gøre.. 

godt nytår! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
lucullusb skrev, for 23 timer siden:

Ja, desværre er det tit det. Anyway, op på hesten igen er det eneste man kan gøre.. 

godt nytår! 

tak , og ikke op på hesten , men noget andet )
De svarede ikke, simpelthen, gav mig om morgenen, en tid de ville komme, og så hørte jeg ikke mere fra dem, Ren spild af tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...