Hop til indhold

Ung dansk kvinde TILBUD er på Fyn fra d.28/12-3/1

Featured Replies

Skrevet

Det virker lidt underligt, at hendes profil er oprettet for kun en uge siden, når hun nu rejser meget rundt til de danske byer for at møde mænd.
Men det kan selvfølgelig være noget, hun lige er begyndt på :D

Citat:

Citat.JPG

Skrevet
Julius skrev, for 8 timer siden:

Det virker lidt underligt, at hendes profil er oprettet for kun en uge siden, når hun nu rejser meget rundt til de danske byer for at møde mænd.
Men det kan selvfølgelig være noget, hun lige er begyndt på :D

Citat:

Citat.JPG

Jeg har fuldstændig samme holdning. Det ligner for mig en annonce fuld af luftkasteller og snik-snak. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl, jo! Det er set før.

Hej123 skrev, for 10 timer siden:

Nogle der kender henne her https://annoncelight.dk/showad/360073

Et godt modbevis på min påstand vil være, hvis et EG-medlem - med lad os sige +50 likes på kontoen - pludselig smækker en troværdig, positiv anmeldelse af hende op. Det giver en god indikator på, hvordan hun er at være sammen med. Om annoncen holder det, den lover :)

Redigeret af lovingboobs
Mangel

Skrevet

Uden at jeg har besøgt hende, så kan jeg se at det er samme tlf nr som Elina i Kolding brugte. Hun fik god feedback, så vidt jeg husker, i okt/nov md. 

Skrevet

Hun er ægte nok og total lækker. Har besøgt af i Kolding 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.