Hop til indhold
Gadget Freak

Madame Sascha livstilsændring og seance

Recommended Posts

Anmeldelsen herunder er cirka 1,5 år gammel, og skrevet efter en længere Corona lukning. Hvis man trænger til at smide nogle kilo eller anden livsstilsændring, så vil jeg, Corona eller ej, varmt anbefale et livstilsforløb ved Madame Sascha. 
 
DEL 1 LIVSTILSÆNDRING
slaven havde som så mange andre slaver i Corona tiden været i  kraftigt bdsm underskud, og meget klar til  "kærlig" behandling ved en hård domina.
Samtidig var Corna kiloene sat sig så vægten pludselig vidste et 3 cifret tal. 
 
Midt i vinterens Corona ned lukning, stødte jeg på Madame Saschas annonce om hjælp til livstilsændring. Det var som et redningsbælte i en svær tid, og 
slaven skrev til Madame samme aften. Dagen efter var der en mail fra Madame Sascha med spørgsmål til slavens muligheder og ambitioner.
Vi fik aftalt et 6 uges forløb med livstilsændring og 2 x ugentligt mail korrespondance.
Madame gjorde det klart at hun ville fokusere på både krop og sind, og der ville være 100 % kontrol. 
 
2 dage før opstart var der mail fra Madame med et par siders læsestof, og en klar instruks omkring kontrol af slavens adfærd.
Det var fedt at få frataget styringen over de evige slankekure, og få udførlige instruktioner over hvordan slaven skulle leve den kommende tid. 
 
Overordnet krav:
Spise efter tilsendte instruktioner (Ikke slankekur og med plads til at synde)
4 x ugentlige workouts af 15 min. (Alt filmes og sendes til Madame) 
Minimum 7 timers søvn
Daglig dokumentation af søvn, kost og motion.  
 
Forløbet
Til en start tænkte slaven at det ville blive let, at overholde Madames instruktioner og regler.
Men med et smartwatch på armen, og krav om billeder og kameraoptageler, så indser man hurtigt at der intet valg er end rette ind efter instruktionerne. 
Alligevel kom der ret hurtigt brud på reglerne, eksempelvis en workout der manglede 30 sekunder, og slaven ikke kom i mål med søvnen. 
 
Første gang kom der en advarsel fra Madame, men ved anden overtrædelser kom der straks en straf. 
Det var helt fantastisk at stå med tunge bøger på håndfladerne og spredte arme i 7 mintutter, mens slaven skulle gentage at slaven skulle huske at sove 7 timer hver dag. Det hele skulle naturligvis optages og sendes til Madame. 
 
Fra starten var der lagt op til 2 ugentlige mails fra Madame Sascha, men det blev til langt flere med opfølgning og instrukser. 
Som Madame skrev, så krævede denne slavens livsstilsændring en langt tættere kontakt. 
 
I begyndelsen af  de 6 uger var der tider hvor det psykisk blev hård, og jeg var nede i et hul (Af andre grunde end livsstils ændringen). Her viste Madame en helt enorm empati, og gik som mentor ind med råd og instruktioner.  
 
Gennemgående for hele forløbet var Madame Saschas faste styring, og konsekvens ved manglende efterlevelse af Madames instrukser. 
INSTRUKSERNE SKULLE OVERHOLDES OG ALT SKAL DOKUMENTERES!
 
Corona eller ej så kan jeg anbefale alle slaver, at tilmelde sig et livstilsforløb ved Madame Sascha.
Hvis man sig mig går med mange tanker om at leve i en form for Female Lead Relationship, er det en total vild oplevelse. 
 
 
DEL 2 Seancen - I den klaustrofobiske kasse
Efter de 6 uger med fuld "fjernkontrol" af Madame Sacha, så var aftalen at jeg skulle møde i København en afregningsseance. 
På forhånd havde Madame forlagt en liste over ting slaven måtte udsættes for, som skulle sendes på mail cirka 1 uge før seancen. 
I takt med at slaven nærmede sig Madames adresse blev han i stigende grad nervøs over det mod han havde vist i mailen. Havde åbnet helt op og måske skrevet for meget... Gisp..
 
slaven havde nævnt klaustrofobisk bondage og indespærring, gerne kombineret med breathplay og andre prøvelser. Derudover havde jeg nævnt at jeg drømte om nådeløs stimulering af strøm. Endelig havde jeg lyst til at blive tvunget til at indtage Madames gyldne dråber.  
Fælles for alle punkter er at de på samme tid tænder og skræmmer slaven for vildt. Derfor var det med mange sommerfugle i maven, at slaven ringede på Madame Saschas dør.
 
Da Madame Sascha åbnede op gav det om muligt et endnu større sug i slavens mave. Wauw et syn der mødte mig og sikke en udstråling hun har.. 
På vej ind i Madames domicil små grinede hun, og sagde at slaven bare skulle vide hvad han havde rodet sig ud i med sine mail med fantasier.
For mig var det totalt "mind blowing" og jeg tænkte straks.. Jeg er totalt klar til at adlyde alle ordre, og gå igennem alt hvad Madame Sascha byder mig af tortur og bizarre påfund. 
 
Seancen varede 3 timer og jeg vil ikke berette om den i detaljer, men jeg havde aldrig før oplevet noget lignende. 
 
En af seancens centrale elementer var indespærring i Madames "bondage kasse", som er en drøm for en bondage og klaustrofobi freak som mig. Det at blive fikseret på alle leder og kanter, så man til sidst hverken kan bevæge hoved, hænder eller andet.. Det er VILDT. Jeg er specielt helt vildt med at ens hoved bliver fuldstændigt låst fast i en trækasse inde i selve kassen, og den måde træpladerne inde i kassen deler ens krop op på. Man bliver totalt forsvarsløs og forvandlet til Madame Saschas tortur objekt.
Kassen pirrede også en af mine fantasier om blive kidnappet og gemt væk, og kun blive taget frem for bizarre påfund, misbrug og tortur. 
 
På et tidspunkt hvor låget til kassen havde været lukket og låst, så hører slaven at kassens låse ordninger bliver åbnet (I sig selv er det en intens lyd når man er spærret inde i den), og Madame åbner låget med en en dæmpet latter.. I det næste hænger Madame en pis isterning frosset med en sytråd over slavens mund. Han får besked på at holde isterningen mellem læberne og ikke spilde. I det næste smækker låget til kassen i og slaven ligger i mørket, og mærker hvordan smagen af pis breder sig i munden. 
Det var mere end jeg turde drømme om!! Jeg har før haft enormt svært ved varmt pis, og det at det tog længe for isterningen at smelte var fedt. Ekstra perverst var det når en dråbe pis løb ned i næsen i stedet for munden. Totalt ude af stand til at røre mig, så måtte jeg bare tage det. 
I en fremtidig seance har jeg en fantasi om at blive presset mere på mængden af pis, da en isterning af gangen er en begrænset mængde...
Er dog temmelig sikker på at jeg skal være forsigtig med hvad man beder om hos Madame... Hun tager en slaves fantasier og tvister dem til nye og vilde højder. 
 
En af mine helt store feticher er masker, og her blev slaven introduceret til flere fantastiske klaustrofobiske eksemplarer. Er normalt helt vild med tykke polstret sansefrarøvende lædermasker. Men Madame havde en oppustelig maske som der kunne påsættes en rebreatherbag på.. Den legede hun med at påsætte over flere omgange, til slaven var helt panisk... Helt uventet og mega fedt at lige den maske kunne presse mig maksimalt og over kanten.
Her viste Madame Sascha en helt unik evne til nedsætte intensiteten af seancen kortvarigt, før der igen blev skruet op for pinsler og det klaustrofobiske.. Helt unikt og et helt nyt niveau af BDSM for mig. 
 
Ovenstående er blot et lille udpluk af hvad jeg blev udsat for i Madames Saschas domicil.. Udover at Madame er dejlig sadistisk og dominerende, så mærker man også en stor empati og en varme når får æren af en seance med hende. 
 
Hvis man søger unikke og vanedannende oplevelser, så er det min anbefaling at man kontakter Madame Sascha og ansøger om en seance. 
 
Mange hilsener 
Gadget Freak
 
Nb. I uge 2 har jeg en aftale om en 3 times seance med Madame Sascha.
Er meget spændt på hvilke prøvelser og pinsler der venter..
Håber at blive smidt i kassen igen, men ved ikke helt om jeg tør spørge om det...
 
Man skal jo som bekendt være forsigtig med hvad man ønsker:)  
 
 
Redigeret af Gadget Freak
Jeg fik ikke det hele med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sliksen

Tal for dine spørgsmål.

Selvom forløbet var en stor oplevelse, så tror jeg ikke 6 uger er nok til helt store blivende omvæltninger.  
Jeg tabte mig 14 kilo i alt under forløbet og i tiden efter.  Halvdelen er kommet retur igen, men jeg har taget et par gode erfaringer med mig videre.  
Først og frem det hvor meget overskud det giver at sove minimum 7 timer hver dag.   

Dernæst hvor fedt det er at være stærk i hverdagen og meget selvstændig, men samtidig have en der fortæller hvor skabet skal stå i forhold til at passe på sin fysiske og mentale sundhed.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...