Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Camila her til eftermiddag. 

Hun holder til i et knap så charmerende hus med plads til flere piger i Brønshøj. Huset var sådan set pænt og rent, men jeg foretrækker private boliger, når jeg smider 1000kr på en oplevelse. 

Camila ligner billederne, og hun er rigtigt smuk og meget glad og smilende. Hun har falske bryster og jeg mistænker også hendes røv for at være falsk, men jeg er ikke sikker. Hun taler ikke godt engelsk, men det er nu aldrig det store problem for mig. 

1000 kr for 30 minutter bestilte jeg og akten gik i gang. Hun suttede rigtigt fint uden gummi, og sexen var i og for sig også god nok, men jeg savnede helt bestemt indlevelse og nærvær. Hun virkede en anelse som om, at hun gerne ville have mig ud af døren, med det tempo hun lagde for dagen. Men hvad fanden, hun bollede fint, jeg kom, og jeg var ude ad døren efter 15-20 minutter. 

Jeg har haft bedre oplevelser for færre penge. Havde hun været billigere havde jeg måske fundet vej til Brønshøj igen, men jeg synes simpelthen at hun er for dyr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...