Hop til indhold
TopBossen77

Nanna i Vanløse... Fræk massage og lækkert BJ

Recommended Posts

Hey... 

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Nanna, og det er jeg bare nødt til at dele med jer :)

Der var for mange mennesker ved bagindgangen, så jeg valgt hovedindgangen midt i "prime-time", men ringede hurtigt på døren og lod som om jeg ventede på bussen :D

Blev modtaget af mutter, som viste mig ind på et værelse, og lidt efter kom Nanna ind til mig. Det er uden tvivl Nanna på billederne, men det er måske nok nogle år gamle - det betyder dog ikke, at hun ikke er sød og dejligt. Nanna gav mig et stort kram, tog mig i skridtet og sagde: Du har noget til mig, kan jeg mærke... og så slikkede hun sig om munden. 

Pengene skiftede hænder, Nanna ud og ind af værelset, og så skulle vi i gang med 30 min. massage med megafransk. Fantastisk lækker massage hvor Nanna er topløs og har smurt sine vildt lækre store bryster ind i olie, og dem bruger hun flittigt i hendes massage. Da ryggen, nakken, skuldrene og benene havde fået lækker massage, begyndte hun at koncentrere sig om mine baller... Så startede showet :P Nannas fingre gik på opdagelse, og da hun fandt ud af at jeg godt kunne lide hendes massage omkring det brune punktum, blev der sat ekstra ind med massage der... 

Så kravlede Nanna op af ryggen på mig, mens vi begge var smurt ind i olie, og mens hun slikkede mig i øret sagde hun: Nu skal du vende dig om, for jeg vil så gerne se hvad der skal i min mund om lidt....

Jeg vendte mig om og Nanna satte sig mellem mine ben, mens hun smurte sine smukke bryster ind i olie, og så fik jeg den bedste B2B massage jeg nogensinde har fået.... Så lægger Nanna sig mellem mine ben og begynder at sutte stangen, og det gør hun helt vil lækkert. Da hun huskede at jeg var ret vild med hendes massage af Nuggi, bad hun mig om at sprede mine ben mere end de var. Hendes fingre begyndte at lege, og da hun kunne mærke at jeg var ved at sprøjte, slugte hun pikken ned i halsen og lod hendes finger glide op i røven på mig, og så sprøjtede jeg alt jeg kunne og Nanna stoppede ikke før jeg var helt tømt... WOW, det var lækkert :P

Der kommer ikke til at gå lang tid før jeg er tilbage igen, men så Nanna og jeg talte om, bliver det en time næste gang. 

Link til Nanna

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cuminyourface1979 skrev, for 19 minutter siden:

Som i du sprøjtede nede i hendes hals og hun slugte din ladning? :) 

Nanna slugte ikke dirkete, men med min opsparede ladning, kunne det ikke undgåes at der kom lidt indenfor :) Og hun var meget tilfreds, og ville have mere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder godt:) Overvejer selv at besøge hende, men bor i Vanløse så er lidt nervøs.

bagindgangen? Er det hus?

Har du evt adressen?

Redigeret af User1111

Del dette indlæg

Link til indlæg
User1111 skrev, for 7 minutter siden:

Lyder godt:) Overvejer selv at besøge hende, men bor i Vanløse så er lidt nervøs.

bagindgangen? Er det hus?

Har du evt adressen?

Det er en etageejendom, og det er ikke særlig diskret, men mutter lukker hurtigt op.... det er lige ved et busstoppested, så lad som om du venter på bussen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
TopBossen77 skrev, for 18 minutter siden:

Det er en etageejendom, og det er ikke særlig diskret, men mutter lukker hurtigt op.... det er lige ved et busstoppested, så lad som om du venter på bussen :D

Tak for svar!:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nanna kan sine ting, god massage og et konge blow job! 
Men stedet er ikke noget at skrive hjem efter, indiskret og lettere usle forhold. Har badet der et par gange og det nok et af de dårligste badeforhold jeg har været på. 
Men når man først ligger på madrassen så er det glemt og så kan der bare nydes…:D 
Bagindgangen er lidt mere diskret end indgangen foran, men det siger ikke meget…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lod mig friste af TopBossen77s fine anmeldelse. Men min oplevelse var mere ordinær. Hun er meget sød, der er tale om en i mine øjne ældre dame med en del kilo for meget. Jeg fortryder, at jeg var så nem at lokke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Senor skrev, for 7 timer siden:

Jeg lod mig friste af TopBossen77s fine anmeldelse. Men min oplevelse var mere ordinær. Hun er meget sød, der er tale om en i mine øjne ældre dame med en del kilo for meget. Jeg fortryder, at jeg var så nem at lokke.

Nogle er heldige, andre knap så heldige... Det kommer vel også lidt an på kemien og hvad den enkelte GP tænder på! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Senor skrev, for 16 timer siden:

Det samme her, bortset fra at jeg var der før TopBossen77s' anmeldelse. Ældre dame, elendige og slidte lokaler, klokke til bagindgang virkede ikke. osv.

Kommer ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Senor skrev, for 19 timer siden:

ældre dame med en del kilo for meget.

Vil det sige billederne er rent fup? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peter2500
Milner skrev, for 22 timer siden:

Vil det sige billederne er rent fup? 

Nej 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...