Hop til indhold
FrækMøstjylland

Pas på drenge

Recommended Posts

Kære brødere.

I da smuttede jeg lige en smut til Haderslevog jeg hvad selvfølgelig lige kigget "Annonceligt" igennem og vupti der fan jeg denne spændende annonce ;-)

https://annoncelight.dk/showad/360188

Det skulle dog vise sig at blive endnu mere spændende. Efter nogle skriverier frem og tlbage (hurtigt 5 sms) takkede jeg ja til at besøge hende, hun lød jo som en lækker steg MEN. Så bad hun lige om et foto, allright jeg tog en selfie og derefter videre mod Haderslev og så modtog jeg en alen lang sms, som jeg ikke ville trætte Jer med, men der stod hvordan hun var blevet taget ved næsen af andre kunder og derfor skulle jeg aflevere pengene til hendes kærste udenfor Apotekervejen 2 og så ville han fortælle mig etege og værelsesnummer ;-) Jeg takkede blot pænt nej tak og jeg vil aldrig, aldrig give penge til en "kæreste" uden for en bygning og plus hun kaldte ham for sin "chef". Heldigvis lever jeg i et åbent forhold så hvis hun havde truet mig med kontakt til min kone, var hun blevet politianmeldt på stedet, men pas på drenge. God aften til Jer :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrækMøstjylland skrev, for 24 minutter siden:

Kære brødere.

I da smuttede jeg lige en smut til Haderslevog jeg hvad selvfølgelig lige kigget "Annonceligt" igennem og vupti der fan jeg denne spændende annonce ;-)

https://annoncelight.dk/showad/360188

Det skulle dog vise sig at blive endnu mere spændende. Efter nogle skriverier frem og tlbage (hurtigt 5 sms) takkede jeg ja til at besøge hende, hun lød jo som en lækker steg MEN. Så bad hun lige om et foto, allright jeg tog en selfie og derefter videre mod Haderslev og så modtog jeg en alen lang sms, som jeg ikke ville trætte Jer med, men der stod hvordan hun var blevet taget ved næsen af andre kunder og derfor skulle jeg aflevere pengene til hendes kærste udenfor Apotekervejen 2 og så ville han fortælle mig etege og værelsesnummer ;-) Jeg takkede blot pænt nej tak og jeg vil aldrig, aldrig give penge til en "kæreste" uden for en bygning og plus hun kaldte ham for sin "chef". Heldigvis lever jeg i et åbent forhold så hvis hun havde truet mig med kontakt til min kone, var hun blevet politianmeldt på stedet, men pas på drenge. God aften til Jer :-)

Brugte du et regisrteret telefonnr. ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er også meget mistænksom så snart en pige skriver at hun vil have en selfie af mig- fordi hvad skal hun bruge en selfie af mig til?? selfier og “kærester” som modtager penge er absolut no go for mig.

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...