Hop til indhold

Recommended Posts

Celin

Hun har hvis også denne profil, det var i hvert fald sammen adresse på Niels Jules Gade i Aarhus 

Muligvis anden profil

Billederne stemmer ikke overens med pigen der modtager, hende der modtager er en spinkel ung pige, ok køn men med sort hår, også forneden, tatovering på ryggen, hænge bryster B og en del ekstra hud på maven.

Og ikke ret begejstret for arbejdet.

Jeg skal hvis bare blive bedre til at vende om i døren når billerne ikke stemmer overens ;-)

Redigeret af Jakebach

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 18 timer siden:

Tak for din anmeldelse- Vil det så sige ingen GFE oplevelse? Er hun 22 som vist i annoncen?  Kiggede hun hele tiden på uret? 

Hun er nok omkring de 22-25, men ja kigger hele tiden på uret, havde købt 30minutter allerede efter 15minutter ville hun gerne have mig ud af døren. Og jeg holder generelt længe og har brug for hun i det mindste virker til at have lyst til at være det, så fik heller ikke en afslutning 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jakebach skrev, for 2 timer siden:

Hun er nok omkring de 22-25, men ja kigger hele tiden på uret, havde købt 30minutter allerede efter 15minutter ville hun gerne have mig ud af døren. Og jeg holder generelt længe og har brug for hun i det mindste virker til at have lyst til at være det, så fik heller ikke en afslutning 

Det lyder ikke godt-  Der er ret irriterende at høre “ You have to come now” sangen allerede efter 15 min.  :-|

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...