Hop til indhold
masterkll

useriøse nicki herning..

Recommended Posts

Havde igår ringet og aftalt en tid ved nicki i lind. Fik fat på hendes "pimp" og aftale at jeg skulle ringe og bekræfte idag, efter 5 forgæves forsøg ved 10 tiden skrev jeg en sms, fik svar retur med ok og adresse. Da jeg ankommer klokken 20 er der lys i huset, ingen åbner da jeg ringer på og jeg venter der i 20min og ringer og banker på. Kan se der er folk der inde, der går endda en mand forbi ruden meget stærkt forbi som prøver at kigge den anden vej. Jeg kør min vej er efterlader en sms om at det er useriøst. Bare lige en advarsel så i ikke kør for langt efter intet :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde igår ringet og aftalt en tid ved nicki i lind. Fik fat på hendes "pimp" og aftale at jeg skulle ringe og bekræfte idag, efter 5 forgæves forsøg ved 10 tiden skrev jeg en sms, fik svar retur med ok og adresse. Da jeg ankommer klokken 20 er der lys i huset, ingen åbner da jeg ringer på og jeg venter der i 20min og ringer og banker på. Kan se der er folk der inde, der går endda en mand forbi ruden meget stærkt forbi som prøver at kigge den anden vej. Jeg kør min vej er efterlader en sms om at det er useriøst. Bare lige en advarsel så i ikke kør for langt efter intet :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun plejer ellers at levere en god og behagelig service med en fantastisk pirrende svensker, men jeg må indrømme at min sidste aftale med hende også gik i vasken og jeg er lidt urolig for hende - efter jeg også havde talt med hendes pimp, telefonpasser eller husejer dagen før + at en anden pige på stedet åbenbart tilbyder samleje uden kondom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lavede også en aftale med en pige for 1 til 2 uger siden, jeg snakkede med hende 5 minutter før at jeg var der, da jeg bankkede på døren kunne jeg se hun var der inde, men hun kom ikke ud og åbnede, ventede i fem minutter, prøvede at ringe, med hun tog den ikke, først efter 30 min skrev hun "ring" men der var jeg sku kørt igen.

Ved ikke om det er hendes "Pimp" der er problemet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Træls at høre, som hun har udviklet sig i negativ retning.

Som Jernsvinet havde jeg en super halv time med hende i september måned.

Men det havde da været noget af en nedtur, hvis aftalen blev aflyst, når man nu havde kørt helt fra Aalborg.

En rigtig smuk ung kvinde, genert men ikke så aktiv.

Ikke at det gjorde noget, da formålet var at nyde denne smukke unge skabning og det fik jeg.

Lagde godt mærke til hendes ar på det ene ben, men det var ikke så meget den side jeg brugte mest. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for jeres indlæg.

JEG vil gerne høre hvordan i vurderer hendes Ansigt og krop. Det er essentielt for mig, at hun har et meget smukt ansigt.

Billederne viser 2 forskellige piger IMO. Den ene har tatoveringer. Eksempelvis på armen, men det ses ikke tydeligt, da armen er trukket tilbage.

Altså har hun en meget smukt ansigt og er koppen som på billederne? Faste bryster?

Takker:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har være sammen med hende en gang, ganske udmærket oplevelse bort set fra den næste aftale hun havde stod uden for og ventede, da hun ikke havde styr på planlægningen. Næste gang jeg havde en aftale, lukkede hun ikke op, selv om der var lys. Sendte en sms og fik svar om hun var blevet syg. aftalen var en time gammel, så den holder ikke

Sidste gang hvor jeg havde en aftale, holdt politiet i indkørslen, så der kommer jeg ikke mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har være sammen med hende en gang, ganske udmærket oplevelse bort set fra den næste aftale hun havde stod uden for og ventede, da hun ikke havde styr på planlægningen. Næste gang jeg havde en aftale, lukkede hun ikke op, selv om der var lys. Sendte en sms og fik svar om hun var blevet syg. aftalen var en time gammel, så den holder ikke

Sidste gang hvor jeg havde en aftale, holdt politiet i indkørslen, så der kommer jeg ikke mere.

politiet kan vel også blive trængende... :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Politiet har ALDRIG været her ? i hvert fald ikke mens jeg har været her. Vi er  3 piger som lejer huset og derfor kan det godt være forvirende at finde ud af hvem der er her.
Hvis i har spørgsmål til noget, er i velkommen til at skrive en besked. så svare jeg selvfølgelig. Jeg har to gange afvist nogen ved døren, hvad jeg føler jeg har min fulde ret til. har dog ikke bare "efterladt" en ved døren. afviser kun hvis det er en som jeg har haft "bøvl" med.

Mvh 

Nicki 

21562393 er mit faste nummer, det andet bruger jeg slet ikke mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du efterlod nu mig ved døren ;) tror du havde en anden kunde selvom jeg har bekræftet en aftale med dig 2 gange. 1 gang dagen før med en mand og dagen efter over sms med dig, hvor jeg fik adresse. Manden så godt jeg stod der...... han gik bare forbi. ventede i 20 minutter. så jeg vil mene du skal stramme op på service og tage den telfon når man ringer eller skriver....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der har været flere som brugte mit gamle nummer, derfor jeg har valgt at have mit helt eget. Da jeg flere gange har oplevet at mine kunder er endt ved en som de troede var mig. Er ked af hvis du har oplevet dette. Men nej, jeg har ikke bare efterladt en på denne måde, udenfor døren.

Der er heller ikke andre i huset når jeg er her, udover min lille hund nogen gange er med :) "Reklamere" (eller hvad man kalder det) med fuld diskretion og det vil jeg gerne blive ved med, både for min egen og kundernes skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du efterlod nu mig ved døren ;) tror du havde en anden kunde selvom jeg har bekræftet en aftale med dig 2 gange. 1 gang dagen før med en mand og dagen efter over sms med dig, hvor jeg fik adresse. Manden så godt jeg stod der...... han gik bare forbi. ventede i 20 minutter. så jeg vil mene du skal stramme op på service og tage den telfon når man ringer eller skriver....

Sådan noget er rigtig træls, nå man er kommet af sted, og er i en tilstand hvor man kan ringe på dørklokken, uden at tage hænderne op af lommen. :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

De evner virkeligt at skramme kunderne væk.

Der er ikke noget "de", jeg arbejder alene og de andre som lejer huset, har jeg da mødt. MEN jeg arbejder ikke med dem. 

Er ked af hvis folk tror jeg arbejder sammen med andre eller at jeg har en "pimp". For ingen af delene passer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan kun sige, at mit møde med Nicki var ovenud tilfreds stillende.

Hun fulgte endog op på om vi stadig havde en aftale.

Endda før hendes start for med 2 timers transport ville jeg da gerne være sikker.

Kan stadig se denne smukke pige for mig, når jeg lukker øjnene.

Er bare glad for hun ikke bor i Aalborg, for det ville have blevet dyrt. ;-)

Så keep up the good spirit, Nicki.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Endda før hendes start for med 2 timers transport ville jeg da gerne være sikker.

Er bare glad for hun ikke bor i Aalborg, for det ville have blevet dyrt. :wink:

Tak søde :) Er glad for din respons, og du kommer bare igen hvis vi skal finde på noget ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen er vi enige om at det er huset uden hus nummer? det er ikke huset helt i hjørnet med ved siden af......  i lind. Du tog selv telefonen på det nummer en anden gang jeg ringede... 

Og ja din hund gøede også af mig... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har en hund ja, som jeg nogen gange har med. Det er huset uden nummer. hvilket telefon nummer har du ringet på? VI ER FLERE SOM BENYTTER TELEFONEN OG HUSET. Det var nemmest for så kunne vi ligge telefonen i huset når vi tog hjem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan jeg ikke huske, men bakede på i 20 minutter, der gik enda en mand forbi døren, og du havde bekræftet aftalen på den telefon, og tidligere har jeg snakket med dig,men du ser super fræk ud, og vil gerne besøge dig. Men bare, keep it real og seriøst ;) intet værre end at have lavet en aftale som man glæder sig til og så blive brændt af. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er bare glad for hun ikke bor i Aalborg, for det ville have blevet dyrt. :wink:

Jeg har samme gode oplevelser med hende, og hun er virkelig behagelig og sød at være sammen med. Jeg glæder mig allerede til næste gang, hvor jeg kan finde hul i kalenderen til et besøg. Herning er lidt væk, men hun er køreturen værd, hvis hun giver samme oplevelse, som jeg fik sidst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
masterkll2

Jeg kan kun tilslutte mig. Jeg har besøgt pigen 1 gang og forsøgt 1 anden gang - dvs. anden gang blev jeg også brændt af, på trods af, at jeg konfirmerede aftalen 3 timer før. 

Nicki hold nu op med at spille dum. Man gør bedst ved at stå ved tingene. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...