HG Wells 400 Skrevet 29. December, 2022 Hey you guys Er der nogen der har besøgt hende her? Er hub fræk og dejlig, eller måske mere mandhaftig end godt er? https://annoncelight.dk/showad/303709 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 358 Skrevet 29. December, 2022 Har ikke besøgt hende. Men ved et af mine besøg hos Nang fik jeg lige kastet et hurtigt blik på ladyboyen. Jeg er bestemt ikke ekspert på dette område, men jeg synes hun ser sød og rar ud - feminin og flot. Jeg tænkte et øjeblik over om hofterne havde en smule mandlige træk, men det var måske bare en tanke der lige dukkede op i nuet. Der var forleden en der skrev, at ingen af dem på stedet kunne massere, og at han efter massage af begge forlod stedet efter 20 min. Jeg ved jo ikke, hvad han havde forvent, men det må jo tydeligvis have været noget andet end det han fik. Men jeg synes, at Nang giver en fin massage (uden pirring), så dette input ville ikke afskrække mig for at besøge ladyboyen. Håber dette kan være til en lille smule hjælp. Godt nytår og god fornøjelse hvis du bestiller en gang nærkontakt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 400 Skrevet 29. December, 2022 Super, tak for det og godt nytår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 2. Marts, 2023 Er der stadig en ladyboy på stedet…? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg