fasso 17 Skrevet 28. December, 2022 Er der nogle, der ved hvor den tidligere ejer og indehaver af Dejlina Thaimassage i Teglværksgade 18 er blevet af? Klinikken har nu anden indehaver Link på nuværende ejer:https://annoncelight.dk/showad/342483 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. December, 2022 fasso skrev, for 11 timer siden: Er der nogle, der ved hvor den tidligere ejer og indehaver af Dejlina Thaimassage i Teglværksgade 18 er blevet af? Klinikken har nu anden indehaver Link på nuværende ejer:https://annoncelight.dk/showad/342483 Jeg tror blot Ning er på ferie og Nana har lånt klinikken så længe. Det er jo et af de tidspunkter hvor thaipigerne tager på ferie i hjemlandet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fasso 17 Skrevet 29. December, 2022 Lyder rigtigt synes nu bare Nana annoncerer på en måde så det ser ud som om det er hendes klinik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. December, 2022 fasso skrev, for 55 minutter siden: Lyder rigtigt synes nu bare Nana annoncerer på en måde så det ser ud som om det er hendes klinik Det gjorde hun også på de andre hun havde lånt, Siam osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 29. December, 2022 Er Nana et besøg vær. Tilbyder hun FP og megafransk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. December, 2022 Bosse1910 skrev, for 4 minutter siden: Er Nana et besøg vær. Tilbyder hun FP og megafransk Hun er en lækker og pæn lille pige med lidt på sidebenene, men yderst behersket. Store bryster, som føles naturlige. Havde gode møder med hende på en klinik nær Uni, og et par kedelige, senere, da hun havde lånt det nu lukkede Chaba. Det er godt et år siden, så hvordan oplevelsen er nu, ved jeg ikke. Hun gav øko blow. Mega ved jeg ikke, da jeg hellere vil komme under samleje. Så FP giver hun. Hun er et sødt menneske med et dejligt smil. Måske hun bare var kørt lidt træt i jobbet dengang på Chaba? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg