Hop til indhold

Alie Vejle - ikke rigtig god til hverken det ene eller andet

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/289021

De skriver ikke adressen på annoncen, så den nævner jeg heller ikke her - udover at det er et af de velkendte steder i Vejle, som plejer at have lys i vinduerne og skilt udenfor - men det havde de nu ikke lige den dag, hvor jeg var forbi.

Blev hurtigt lukket ind af døren, og spurgt om jeg ønskede 1 timers fuld pakke til 1200kr. Ok, så nupper man den.

Af med tøjet mens Alie var smilende og let flirtende. Og så gik det ellers ned af bakke derfra.

Kunne høre at hun også smed tøjet, og så blev der ellers sovset en masse olie på ryggen af mig. Herefter fulgte vel 15 minutters gentagelser, hvor ryggen blev "masseret" med hendes albuer - men i ligegyldige og usammenhængende strøg, som ikke hjalp ret meget i forhold til muskelmassage.

Det gik over til noget b2b af øvre og nedre del af min krop, men ingen pirring af nogen former.

Let benmassage, uden pirring, inden der var aftørring med håndklæde (kæmpe plus!) og så var der vend-rundt.

Med det samme skulle der ske mere, så der blev arbejdet med hånd og mund til at vække en halvdød regnorm, som jo slet ikke var vågnet endnu. Røvkedeligt hånd og blowjob gik over til noget ligeså uinspirerende avanceret, inden jeg fyrende ladningen.

Nå - hvad vil du så have? Ehhh, mere massage tak! Der var jo stadig tid på uret. Øv også, så måtte hun jo i gang med olien igen, hvor ligeså uinspireret massage foregik. I mellemtiden var hun smuttet i kjolen igen (uden at have badet...). Hun nærmere kalorius igen med massagen, og der var lidt reaktion fra den - men ingen fra hende.

Da hun så havde været hele vejen rundt på forsiden, var det tid til et bad. Om hun ville komme med? Tjoe, under bruseren sammen, og så lidt hurtig vask på forsiden af mig, og så måtte jeg ellers klare mig selv.

På vej mod rummet var hun tilbage i den smilende og flirtende version, som hun var i de første par minutter af mødet - for lige at prøve at hive stemningen lidt op igen.

Gentagelse - så absolut ikke! Det var simpelthen en for sløv omgang, og ingen gnist eller noget som helst. Kunne hun have fået mig ud af døren på den halve tid, havde det været optimalt for hende. Stedet plejer ellers at være rimelig ok, men det er selvfølgelig meget afhængig af hvem der servicerer.

Spørg hvis I vil vide mere.

Skrevet

Tak for god beretning, tror vi venter til Beni eventuelt er tilbage,  de 2 der er på adressen nu får generelt dårlig karakter. Det findes bedre adresser i Vejle lige p.t.

Skrevet
Golf skrev, den 28.12.2022 at 21:38:

Tak for god beretning, tror vi venter til Beni eventuelt er tilbage,  de 2 der er på adressen nu får generelt dårlig karakter. Det findes bedre adresser i Vejle lige p.t.

Ja, Beni er savnet. 
Alie er jo både sød og lækker nok. Rigtigt gode kasser. 
Men man kommer ikke helt op at ringe. Det er lidt på det jævne.

Skrevet

Jeg kan ikke helt genkende det, oplevelser og kemi er selvfølgelig forskellig fra person til person. Men jeg var rigtig godt underholdt, fik virkelig dejlig og engageret pige i selskab. Massagen ved jeg ikke noget om, men jeg hyggede mig og vil gerne tilbage igen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.