Hop til indhold
gentleman7100

Hua Hin Thailand

Recommended Posts

Skal snart en tur til Hua hin i Thailand (ikke første gang)

Nogen som har erfaringer/anbefalinger lige ud over de mange thaimassage forretninger som ligger overalt, og hvor man sjældent får mere end en hånd med på vejen.

Jeg efterlyser soapy massage, nuru massage, og andre oplevelser i den dur.

Hua hin er jo ikke hverken pattaya, bangkok eller phuket, hvor det hele annonceres mere åbentlyst.

Er der nogen anbefalinger??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Prøv at se denne youtube channel: Having fun with Nina.

Hun har et hotel, store bryster, et smittende humør, og så viser hun bla. soapy massage shop og massage steder.

Har ikke været der selv men vil hvis jeg kommer til Hua Hin aflægge hende et besæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godaften gentleman.

Hvor ville jeg dog ønske at jeg skulle til Thailand. Jeg kan forstå på dine anmeldelser at du også hører til det mere modne. Nyd det mens du kan.

Du har været i Hh flere gange, og kender derfor byen ganske godt formoder jeg, og mit råd er derfor formentlig overflødigt fordi det er for gammelt. Men du får det alligevel.                           For 15 år siden var jeg i bl.a. Hh med familien. Jeg havde forberedt mig omhyggeligt, søgt på nettet m.m. og fundet at der på et sted, jeg ikke husker hvor, var et bordel med soap m.m. Adressen havde jeg skrevet ned, og da jeg en eftermiddag fik chancen til at slentre en tur for mig selv slentrede jeg stille og roligt rundt om hjørnet på hotellet, og så derefter fuld fart på op til hovedgaden for at tage en tuktuk til adressen der var et stor flot bygning. 

I forhallen en lounge med sofaer hvor der sad 7-8 yngre kvinder og snakkede. En venlig mand tog imod mig og spurgte til mine ønsker. Pigerne var ikke specielt interesserede - jeg fik fornemmelsen af at det nok var meget tidlig på dagen for dem, men jeg valgte en køn, lidt fyldig pige på vel 25. 

Op på 1. sal. Og derefter, for første, og desværre nok også sidste gang rigtig soap. Hun tog det meste af tøjet af og gjorde badekarret klart. Ved siden af en stor seng. Det var et stort, lyst og velholdt rum. Så resten af tøjet af, hjalp mig mit tøj af, og fælles brusebad. Op i badekarret med yderligere service, der endte med det klassiske fra japanske film, hvor pigen til sidst får knæene under ens baller, og dermed løftet hovedpersonen ud af vandet og klar til superfransk.

Op af badet, aftørring, hvad hun naturligvis klarede, og derefter den store tur i sengen.

Håber stedet eksistere stadig, og at du finder det. Rigtig god tur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...