Hop til indhold

Recommended Posts

Mr Black skrev, den 1.1.2023 at 11:55:

På ingen måde, det er 100% spild af penge :D

Mr Black skrev, den 1.1.2023 at 11:55:

På ingen måde, det er 100% spild af penge :D

Tak, selvom du ikke beskriver hvorfor. Jeg har i mellemtiden også været hos hende. Jeg nød at slikke og kneppe hende mens Veninden sad for åben dør i rummet ved siden af. Men du har ret i, at billederne er stærkt forskønnet... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Langesen skrev, for 8 timer siden:

Tak, selvom du ikke beskriver hvorfor. Jeg har i mellemtiden også været hos hende. Jeg nød at slikke og kneppe hende mens Veninden sad for åben dør i rummet ved siden af. Men du har ret i, at billederne er stærkt forskønnet... 

Lyder frækt...hvem er veninden..link?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Langesen skrev, for 10 timer siden:

Stærkt forskønnet er jo som man ser det tænker jeg.... Har hun mere til sidebenene i virkeligheden, eller hvordan vil du forklare det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 2 timer siden:

Stærkt forskønnet er jo som man ser det tænker jeg.... Har hun mere til sidebenene i virkeligheden, eller hvordan vil du forklare det?

Ja, lidt mere på sidebenene og røven faktisk mindre og ikke så flot som på billederne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Har du besøgt hende og kan give en kort beskrivelse?

Er det hende på videoen?

For nogle måneder siden, ja. Sara er stille og rolig. Hun har noget sødt/venligt over sig. Billederne er nok af hende, men vidst ikke helt nye. Kan ikke helt huske det og hun havde tæppe over sig forleden... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...