Hop til indhold
Grabbing

Nytårsaften - gode idéer efterlyses

Recommended Posts

Jeg skal, for første gang efter mange år som gift, holde min nytårsaften som single. Desværre er mit normale netværk næsten udelukkende par som min eks og jeg kendte.

Jeg kunne godt tænke mig en fest hvor der kommer singles og gerne frække mennesker i det hele taget. Jeg bor i det nordjyske men jeg vil gerne køre efter den rigtige fest.

Jeg vil, super gerne, læse jeres idéer eller konkrete forslag hvis I har nogle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

MIn tanke var at du måske selv forsøgte at samle nogle mennesker , i dit eget hjem , siger ikke det bliver nemt , men det er da også en mulighed.

Men ellers , ja så er der vist nytårs fester i nogle hvis ikke alle Swinger klubber , der er i hvert fald frække mennesker og ganske sikkert også nogle singler :)

Jeg holdt nytår alene for 3-4 år siden , det var en indbringende aften , jeg havde lavet god mad , åbnet en god rødvin , spiste maden og nød resten af rødvinen., imens jeg spillede 
poker online , , da klokken nærmede sig midnat, poppede jeg en champagne og fik et par glas imens jeg så fyrværkeriet.

Da jeg gik i seng ved 2 tiden havde jeg et plus på 9.200 kr .. den aften blev da meget hyggelig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja på Facebook der der lokale single grupper, forvent det er pæne fester. 
mig eller find de frække grupper også på Facebook. 

samt meld dig ind på scor og du vil derinde finde en del fester af de frække. Samt også får vis du er seriøs når du møder op til fester fremfor gemme dig bag pc. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Naboen skrev, for 2 timer siden:

MIn tanke var at du måske selv forsøgte at samle nogle mennesker , i dit eget hjem , siger ikke det bliver nemt , men det er da også en mulighed

Det kan jeg desværre ikke men tak for det velmente tip. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 2 timer siden:

samt meld dig ind på scor og du vil derinde finde en del fester af de frække. Samt også får vis du er seriøs når du møder op til fester fremfor gemme dig bag pc. 

God idé med Scor, det vil jeg prøve

Del dette indlæg

Link til indlæg
Naboen skrev, for 3 timer siden:

MIn tanke var at du måske selv forsøgte at samle nogle mennesker , i dit eget hjem , siger ikke det bliver nemt , men det er da også en mulighed.

Men ellers , ja så er der vist nytårs fester i nogle hvis ikke alle Swinger klubber , der er i hvert fald frække mennesker og ganske sikkert også nogle singler :)

Jeg holdt nytår alene for 3-4 år siden , det var en indbringende aften , jeg havde lavet god mad , åbnet en god rødvin , spiste maden og nød resten af rødvinen., imens jeg spillede 
poker online , , da klokken nærmede sig midnat, poppede jeg en champagne og fik et par glas imens jeg så fyrværkeriet.

Da jeg gik i seng ved 2 tiden havde jeg et plus på 9.200 kr .. den aften blev da meget hyggelig :)

hahaha fed aften med overskud endda. Havde nok anvendt lidt på en herlig trekant

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...