oxen 420 Skrevet 26. November, 2013 Nogen der ved hvordan man sætter det op så nyeste kommentar vises først i en streng? Det kunne jeg godt sætte op i det gamle eroguide. Kan ikke finde et sted at ændre det i det nye. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tårn 15 Skrevet 3. Januar, 2014 det kunne jeg også godt tænke mig at vide. please help. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 3. Januar, 2014 Du går ind i det forum du skal se på. Den blå bjælke der er lige over første indlæg, der er en rubrik der hedde customer, klik på den og vælg kriterier for hvordan du vil se det forum Du gør det samme ved de andre forummer du bruger godt nytår the rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tårn 15 Skrevet 3. Januar, 2014 Tak for svaret The Rider, men desværre kan jeg ikke få det til at virke. Som du så ganske rigtigt skriver kan man via customer sortere forskelligt, problemet for mig er bare, at denne facilitet ikke eksisterer På den endelige tråd - f.eks denne. Godt nytår alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 3. Januar, 2014 Hvis det er den enkelte tråd du mener så går du i forummet, der hvor du ser tråden der ser du til højre hvem der har lavet sidste indlæg og hvis du flytter musen til klokkeslettet og trykker der så kommer du til sidste indlæg the rider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tårn 15 Skrevet 4. Januar, 2014 Endnu en gang tak The Ridder. Det funger squ. :0) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg