Hop til indhold

Er disse 2 Thaipiger den samme

Featured Replies

Skrevet
Zar skrev, for 5 minutter siden:

Synes de ligner hinanden både i Annonce og billeder ?

Jeg tror det er to forskellige. Den ene har en tatoo på benet, og hendes brystvorter sidder lidt lavere og hun er en smule mere buttet. 
Men det er standard thaibryster no 1 de begge har fået lavet, som uendeligt mange andre. Jeg har tænkt på om pimpen ligefrem har en rabataftale med en silikonelæge på implantering af x antal piger pr måned :huh: 

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

Jeg tror det er to forskellige. Den ene har en tatoo på benet, og hendes brystvorter sidder lidt lavere og hun er en smule mere buttet. 
Men det er standard thaibryster no 1 de begge har fået lavet, som uendeligt mange andre. Jeg har tænkt på om pimpen ligefrem har en rabataftale med en silikonelæge på implantering af x antal piger pr måned :huh: 

Okay. 
Synes aldrig nogen har anmeldt dem.

Skrevet

Det er klart to forskellige unge kvinder. Kvinden med de hvide trusser har lidt mindre og opadvendte bryster. Hende i de røde trusser er mere fyldig og har pænere bryster.

Hvorfor er thaipiger ikke piercet i tungen og i brystvorterne? Dét glade budskab bør vi udbrede i miljøet :P

Redigeret af Keyser
Fejl

Skrevet
Keyser skrev, for 34 minutter siden:

Hvorfor har thaipiger ikke piercet i tungen og i brystvorterne?

Neeeeeeeeeeejjjjjjj, silionebrysterne, rædselsfulde kæmpe tatoveringer og tandbøjlerne er rigeligt. Det er jo næsten ikke til at finde en pige der står som naturen har skabt hende. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 42 minutter siden:

Neeeeeeeeeeejjjjjjj, silionebrysterne, rædselsfulde kæmpe tatoveringer og tandbøjlerne er rigeligt. Det er jo næsten ikke til at finde en pige der står som naturen har skabt hende. 

Arhhh … tandbøjlerne fjerner de da inden 30 års alderen. Skal de heller ikke fjerne hår under arme, ben og skridt? :wink:

Skrevet
Keyser skrev, 1 time siden:

Arhhh … tandbøjlerne fjerner de da inden 30 års alderen

Næ de mener det giver et lillepige look. 

Skrevet

jeg tror det er den samme pige, hendes annoncer har været lidt ala det samme i lang tid. tror bare billederne fra den ene profil er photoshoppet, eller taget for lang tid siden. 

Skrevet
  • Author
hornyguy skrev, for 3 timer siden:

jeg tror det er den samme pige, hendes annoncer har været lidt ala det samme i lang tid. tror bare billederne fra den ene profil er photoshoppet, eller taget for lang tid siden. 

Du skriver i en anden tråd at du har besøgt hende. Hvilke af billederne passer mest på pigen ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.