Hop til indhold

Søndergade 21a Åbenrå

Featured Replies

Skrevet

Hej. Ja besøgte de nye Thai piger i Åbenrå. Men sikke en skuffelse. Jeg tog hele pakken og håbede på god massage og sex. Massagen var ok når hun var nærværende men meget af tiden blev brugt på at sms og tale i telefon. Sexen var ikke god. Måtte ikke røre hende hverken på mave bryster eller misse. Hun satte gummi på og sprang på mig og skulle bare have mig til at komme. Prøvede at ville nusse hendes bryster mens hun red mig men blev afvist. Så hold jer væk fra pigerne i Søndergade 21a.

Skrevet
bukas skrev, for 3 minutter siden:

Hej. Ja besøgte de nye Thai piger i Åbenrå. Men sikke en skuffelse. Jeg tog hele pakken og håbede på god massage og sex. Massagen var ok når hun var nærværende men meget af tiden blev brugt på at sms og tale i telefon. Sexen var ikke god. Måtte ikke røre hende hverken på mave bryster eller misse. Hun satte gummi på og sprang på mig og skulle bare have mig til at komme. Prøvede at ville nusse hendes bryster mens hun red mig men blev afvist. Så hold jer væk fra pigerne i Søndergade 21a.

Hvem af dem var det? Jeg var har også været der for ikke så længe siden -hos den lidt ældre -hun snuppede mig, da den anden var i bad...  Men fik en ok. massage -og hun trængte åbenbart meget til pik -for hun masserede ikke ret længe før en hun tog fat -og hele tiden holdt den stiv under massagen -og da jeg blev vendt op var hun klar med en rød gummimand -og så red hun afsted... Synes det var ok. for en time og til en 1.000kr.;-) 

• 4 weeks later...
Skrevet

BACK ON THE TRACK

Ja, den gode yngre thai har vaeret paa juleferie, men er nu tilbage. Jeg har ikke vaeret der mens hun har vaeret vaek, saa jeg ved ikke rigtig hvordan det har vaeret i hendes fravaer. Der har vaeret en aeldre thai, som ikke rigtig ville yde en god service. Hun er vaek nu!!!

Og som sagt saa er den yngre, let buttede thai med dejlige bryster tilbage. Det er hendes billeder I ser!!

Hun giver en god massage og at pille, kaele for hendes bryster er bare mums. Hun nyder ogsaa meget at blive kaelet for og slikket!!

Thai Toy, som har egentlig klinikken, har travlt med andet arbejde, saa hun er der nogle gange om aftenen og i weekenden. Men som tidligere skrevet tilbyder hun kun massage / men en rigtig god professionel massage

Saa alt i alt: I kan roligt besoege stedet igen. Vaelg den unge thai til massage og sex, Toy til prof massage, naar hun er der. 

Et link: https://annoncelight.dk/showad/344730

Redigeret af wilson
glemte link

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.