Hop til indhold
knagen

Valeria Vejle RIGTIG DEJLIG GFE (Tror sku det er en top 1 den her))

Recommended Posts

 

https://annoncelight.dk/showad/342871

Har besøgt Valeria: et på gange, og skal igen,  ( jeg er sku nok lidt pjattet med hinde )

Det er hinde på billederne ,   Høj slank og lækker,   aftale gik hurtig og nem over sms.

Jeg har været i dette game i nogle år,  og har også været gået forkert, og gået igen.  læst Eroguide.dk .. og denne gang kan jeg endelig give noget tilbage, til jer der har hjulpet mig.

Valeria (Ukraine): Jeg ankommer, hun er klar. som aftalt. super velkomst. hun kan huske det vi aftalte.  penge skifter hænder , jeg tage et bad.

Hun Kysser  godt og med go energi, ingen stress , bare rigtig godt.

så tager hun fat i opgaven, og jeg skal da lige love for, at så kan den lære det.

Men så bliver min ven, og jeg nu enige om, at den virkelige stramme kost, heller lige må få noget ordentligt opdragelse , både forfra og bagfra.

Og efter vi nu har været i gennem de fleste sprog, sluttet vi  lige af på engelsk,, hvor jeg finder ud af, at der er sku lidt krummer i hovedet på hinde.

 

PIGE 11/10

sted 9/10

Pakering 9/10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 8 timer siden:

Vel også din første. 1. anmeldelse hmm

Tja alle starter vel med en første anmeldelse? Eller har du kendskab til nogen der begynder med nr 3 og så arbejder udfra den ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker på om der skulle sidder nogle på eroguide, bare for at vente nogle skriver 1. anmeldelse, for derefter at mistænke den. I dette tilfælde er det også sket minutter efter den er udgivet, der er jo bare andre anmeldelser der støtter, der kunne man måske have læst først, før man mistænkelig gjorde denne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har problemer med at give et ordentligt blow, så længe hun har bøjle på. Og ærligt, så er jeg bekymret,  når en gang metal farer frem og tilbage over sækkepiben. 

:blink: Q.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal ikke kunne sige om TS er legit, men pigen og oplevelsen er, for den minder om min egen. Jeg havde en god oplevelse og kan anbefale, hvis man er til spinkle blondiner.

Kan også afkræfte at der skulle være problemer med hendes mundtøj, efterlod en ladning uden at få skrabet hud og hoved af:ph34r:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville nu ikke efterlade et negativt indtryk af hende, for hun er både et lækkert lille nips og hun gør det godt. 

Meeen top1 vil jeg nok ikke sige til trods for, at man går hjem derfra med både stor tilfredshed og intakte gonader. 

Uden bøjle og dermed genvundet sugeevne ville hun fint kunne inkluderes i top5 listen, hvilket heller ikke er så ringe endda. 

:rolleyes: Q.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...