Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har læst nogle anmeldelser af Sianna fra Seductionsgirls hvor nogle skrev at de blev skuffede af hendes udseende og at billederne er photoshoppede mens et flertal siger at hun er dejlig og meget smuk.

Så derfør spørger jeg er, om hun er vært et besøg når jeg er i DK om nogle uger? Vil gerne besøge en klassisk blondinebabe med store bryster noget jeg synes Sianna har ud fra billederne.

Der er også en anden pige der har vagt på samme sted og som også har vagt den dag, som jeg overvejer at besøge og hendes navn er Celina christy. Hvordan er hendes udseende?

Måske skal jeg prøve begge piger?

Skrevet

Sianna er smuk og dejlig. Men hun har født børn. Så hvis læs maveskind er et turn off for dig. Brysterne er mega lækre og bløde. Hun har er smukt ansigt og kan virkelig give den gas på et lagen.

Skrevet
  • Author
Plaskeren skrev, for 41 minutter siden:

Sianna er smuk og dejlig. Men hun har født børn. Så hvis læs maveskind er et turn off for dig. Brysterne er mega lækre og bløde. Hun har er smukt ansigt og kan virkelig give den gas på et lagen.

Ah. En milf så at sige. Det vil blive perfekt. Det vigtigste er et smukt ansigt og dejlige bryster og at hun er blonde da jeg ikke har prøvet en før.

Hvad synes om Celina Christy?

Skrevet

Sianna er absolut et besøg værd. Hun er sød, køn og fræk på den måde, jeg kan lide. Hun er ikke en purung studine, men en ægte MILF, dejlig at være samme med,, dejlig at kneppe (med) og smager dejligt. Der er få, jeg kan anbefale som hende. God fornøjelse og hils hende fra mig. Jeg kommer først en gang til februar. 

Skrevet
  • Author
Oldtimer skrev, for 1 time siden:

Sianna er absolut et besøg værd. Hun er sød, køn og fræk på den måde, jeg kan lide. Hun er ikke en purung studine, men en ægte MILF, dejlig at være samme med,, dejlig at kneppe (med) og smager dejligt. Der er få, jeg kan anbefale som hende. God fornøjelse og hils hende fra mig. Jeg kommer først en gang til februar. 

Tak min ven.

Jeg er nysgerrig efter en blonde nordisk milf med store bryster. Så det vil nok passe mig perfekt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.