Guest nicegent2 Skrevet 26. November, 2013 Jeg så udsendelsen ' Gennemsnitlig sex - Orgasme' og synes at Ananda fra Tantra templet så forrygende dejlig ud. Så nu har jeg mod på at prøve en anderledes oplevelse. Er her nogen der har erfaring med Tantra massage i Templet i Valby, som de vil dele med os herinde ? Jeg har søgt i forummet men ikke fundet noget.her på EG. Personlig forventer jeg en dejlig sensuel men ikke seksuel oplevelse, tror det bliver en grænseoverskridende oplevelse, da jeg normalt er MEGET aktiv og ydende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid-dansk 59 Skrevet 27. November, 2013 Jeg har ikke selv besøgt stedet, men det er flere gange blevet anmeldt på Venuslogen. Altid-dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15433 Skrevet 27. November, 2013 Søg her på EG om tantra i "piger Jylland". Der er skevet om Templet i Århus, bla. af mig. Det er samme firma, ejet af Natha Yoga. Har prøvet det 2 gange, og det var ikke nogen fantastisk oplevelse. Det er en trusse klædt pige der giver dig en B2B, uden den store sensualitet. Det fås lige så godt, og også bedre, til halv pris hos mange thaipiger, og sikkert også andre massagepiger der tilbyder B2B. Søg også på tantra i andre fora på EG. Der er flere gode indlæg. Tantraliv på Sjælland skulle levere en rigtig god oplevelse. Har ikke selv prøvet stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 28. November, 2013 Tak for svarene - jeg tror jeg tager chancen og bestiller en tid alligevel - Thai er No-Go for mit vedkommende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg