Hop til indhold

Ava Vejle 10/10

Featured Replies

Skrevet

Jeg trængte til en ekstra julegave og besøgte Ava i Vejle.

Der er en anden velkendt og anmelder rost Thai-dame i Vejle med navnet "Ava", men, det er ikke hende jeg snakker om. Jeg snakker om hende her https://annoncelight.dk/showad/358613!

Vi fik hurtigt en aftale i stand, som jeg så kom 2 min for sent til... På det aftalte klokkeslet spurgte hun, imens jeg parkerede over sms, om jeg var på vej? (Jeg elsker punktlihed, så plus point ;)...). Det var jeg, hvilket jeg skrev tilbage da jeg stod ved side-indgangen som havde en tydelig markering (slettet af moderator) Jeg blev mødt af en ung, slank kvinde med store bryster og en røv der gjorde hendes billeder retfærdighed. Hun førte mig forbi nogle lækre lokaler ind til et snævert et, hvor jeg ikke kunne stå oprejst. Vi afregnede. 1000 kr, for 45 min med det hele. De første 25 minutter blev brugt på en yderst professionel Thai-massage der ramte alle de ømme punkter... Ingen pirring hvis der er det man savner, men jeg holder længere uden :D. Derefter et talentfuldt blow uden regnjakke, hvor jeg anstrængte mig for at holde igen. Vi skiftede til missionær. Jeg elsker doggy, men jeg måtte give fortabt allerede under missionær... Så jeg gav den max gas i et stykke tid efter at jeg kom. Det havde hun tydelig vis ikke noget imod.. Så mange plus point fra mig!! ;).

En klar 10/10: Ægte billeder, knapt så fede lokaler, men en punktlig aftale og en meget flot kvinde der giver den alt hvad hun har... Så pas godt på hende!

Redigeret af Jerndiller
3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

Skrevet

Jeg har også besøgt ovennævnte..

Flot ung thai, brysterne hjulpet godt på vej.

Jeg var på samme “kammer” som Jerndiller, og der var ikke varme på, der Blev tændt for en lille el-varme da vi kom ind i rummet, det hjælper ikke meget.

Intet bad tilbudt

Massagen var mest lidt nussen i cirkler på ryggen, uden pirring.

Ok BJ uden at være prangende.

Med 15 min igen, blev der sagt at tiden snart var gået.

Udover at være en virkelig flot massør, så var der oppe meget at komme efter, kommer nok ikke igen..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.