Hop til indhold

Darlig behandling for alle pengene.

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lige været på denne adresse i Randers  og vi aftalte 2000 for 2 kvinder for 1 time, jeg møder op og går fint til at starte med, en kvinde gir mig bj, så kommer den anden efter noget tid og siger 2 kvinder 3000? jeg er så dum at jeg siger ja... men du må kun røre ved deres bryster ikke deres brystvorter eller mellem deres ben, og var der kun i 40 min og havde nok kun de 2 kvinder sammen i 10 min... dette er bestemt ikke vær at besøge, jeg fraråder alle til at blive væk... jeg sagde at jeg ikke havde fået hvad jeg betalte for, men de sagde du havde 2 kvinder og du røre bryster.. 

NOT SEXY SWEET ANGLENEW GIRL IN RANDERS81942830SEX IN DIFFERENT POSITIONS MASSAGE LICK PUSSY KISS BODY TO BODY MASSAGE GOLDEN SHOWER 69 KISS - Annoncelight

Den ene gør sit job, men igen ingen røring af brystvorter osv... Dette er virkelig falsk reklame.

Bliv væk er det eneste jeg kan sige... spild af penge.

Redigeret af [email protected]

Skrevet

Vil lige gøre dig opmærksom på. Når adressen ikke er angivet i annoncen. MÅ DU IKKE SKRIVE DEN HERINDE!!

Det er rigeligt at linke til annoncen. Så ved folk hvem de skal undgå. 
Nu kan enhver køre direkte til adressen uden forudgående henvendelse. Måske endda kun for at genere pigerne. Det er ikke ok. 

Men go jul til dig

Skrevet

Tak til den der har redigeret adressen væk.

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, 1 time siden:

Tak til den der har redigeret adressen væk.

Måske du skal takke @[email protected] ?

Skrevet
Keyser skrev, 1 time siden:

Måske du skal takke @[email protected] ?

Nej opslaget havde været oppe for længe til han selv kunne redigere i det. Men flaget det til staff, så en af dem har gjort det. 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 3 timer siden:

Nej opslaget havde været oppe for længe til han selv kunne redigere i det. Men flaget det til staff, så en af dem har gjort det. 

Nederst i opslaget står der, at det er redigeret af @[email protected] for 6 timer siden. Moderator går ikke ind og retter i opslagene. De sletter dem bare ( gætter jeg på ).

Redigeret af Keyser
Rettelse

Skrevet
Keyser skrev, for 8 timer siden:

Nederst i opslaget står der, at det er redigeret af @[email protected] for 6 timer siden. Moderator går ikke ind og retter i opslagene. De sletter dem bare ( gætter jeg på ).

Ja det kan jeg godt se. I så fald er han jo bare “den”, tog bare højde for hvis en anden havde gjort det. Og han kan jo have redigeret et eller andet også inden jeg kommenteret på adressen. Ærligt talt en skør ting at diskutere jeg sagde bare tak. Men hvis jeg selv havde redigeret i mit eget opslag havde jeg da fået sætningen til at give mening i stedet for kun at fjerne adressen. Og det får mig til at tro det ikke er ham selv. Og at vedkommende der har fjernet adressen ikke har villet til at omformulere noget på andres vegne, blot gøre opslaget “lovligt”. 

Skrevet
Keyser skrev, for 13 timer siden:

Moderator går ikke ind og retter i opslagene. De sletter dem bare ( gætter jeg på ).

Der er talrige eksempler på, at moderator har rettet indlæg med fx adresser og anden info, der ikke står i pigens annonce. 

Skrevet
Liv skrev, for 4 timer siden:

Der er talrige eksempler på, at moderator har rettet indlæg med fx adresser og anden info, der ikke står i pigens annonce. 

OK. Jeg sidder ikke klinet til skærmen og holder øje med om en moderator piller en sætning eller to ud af et indlæg. Men jeg tror da på dig! ;)

Skrevet
Keyser skrev, 1 time siden:

OK. Jeg sidder ikke klinet til skærmen og holder øje med om en moderator piller en sætning eller to ud af et indlæg. Men jeg tror da på dig! ;)

Det behøver du heller ikke, de skriver i indlægget, at de har rettet i det.

Skrevet
Liv skrev, for 9 minutter siden:

Det behøver du heller ikke, de skriver i indlægget, at de har rettet i det.

Hvorfor har de så ikke skrevet, at de har redigeret i trådstarters indlæg? Det fremgår, at han selv har rettet det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.