Hop til indhold
Borende X

Hedomax

Recommended Posts

Jeg var lige en sjælden smuttur forbi Hedomax.com

Den er midlertidigt lukket, men genopstår (på et tidspunkt) i en moderniseret udgave.

Spændende at se, hvad der kommer til at ligge i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men ville I så have profiler og deltage aktivt begge steder ??

Der er vel kun 24 timer i døgnet :smile:

 

Nej, i hvert fald ikke mig.

Der var efter EG's fødsel 7-8 måneder, hvor jeg var både her og på Gimel. Når jeg havde skrevet en anmeldelse på Gimel, syntes jeg faktisk, den skulle lægges herovre. Det var til at blive skizofren af, så jeg foretog et valg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:-P  hehe

 

Jeg har egentligt en profil på Hedomax, men det var inden jeg opdagede EG.

Jeg synes der var ret dødt derinde...

 

Nej, i hvert fald ikke mig.

Der var efter EG's fødsel 7-8 måneder, hvor jeg var både her og på Gimel. Når jeg havde skrevet en anmeldelse på Gimel, syntes jeg faktisk, den skulle lægges herovre. Det var til at blive skizofren af, så jeg foretog et valg.
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Bliver da klart spændende og se hvordan det kommer til at se ud/virke

 

Hedomax havde et genialt overblik. De korte anmeldelser og stjernesystemmet gjorde det var lynhurtig at danne sig et overblik over hvad der kunne være interessant+ alle anmeldelserne lå i en tråd.

 

Var ikke medlem af Hedomax, så ved ikke hvordan generel debat m.m. var... De havde vist heller ikke et ordentlig Tysklandsforum, hvad jeg har kunnet se. Så erstatte Eroguide kan det ikke  :-P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Blev medlem af Hedomax 5-6 md før siden begyndte at gå i spåner.

Overblilkket var godt, men anmeldelserne var alt for korte. Det var som om brugerne bevist lavede ubrugelige anmeldelser.

 

Dårlig oplevelse, skodktøs, bli væk - og i den dur, var det man kunne læse i de fleste indlæg. OK der var enkelte gode, meeeen.

 

Nå, men det er historie. Lad os se hvad de kommer op med.

Det hjælper dog ikke med nyt layout osv, hvis siden ikke vedligeholdes på sammer pertentlige vis som EG. Det er det der gør EG værd at bruge - moderatorernes store arbejde. Ikke at jeg altid er enig, men det er mit problem :ph34r::wacko::unsure::blink: osv osv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det er gået, som jeg anede.

Ejeren havde ikke den helt store interesse, da stedet gik ned i november 11, og en rekonstruktion og genoplivning ville uden tvivl koste en del kræfter.

Så mon ikke vi kan regne med, at stedet er gået hedenold?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...