Hop til indhold
kino

New Trans in the town, Århus.

Recommended Posts

Jeg har prøvet at kontakte hende igennem whatsapp nummeret. Jeg skriver til hende og vil gerne have 1 time til 1500 og hun skriver så det skal være i euro og jeg siger ok.

Hun skriver så lidt senere at, jeg skal betale igennem noget transcash og betale forud før jeg få en adresse og tid.

Jeg vælger at lukke og slukke kontakten til hende på whatapps fordi det lyder lidt som en svindel fordi hun hele tiden skifter mening.:(

Jeg anbefaler at holde langt væk fra hende desværre. :angry:
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige prøvet noget tilsvarende med en lækker rødhåret pige fra århus/Australien.  Alt via watsapp  45 min 1000 Kr.   Mathilda.    You come. Pay and we fuck. Det lød jo herligt.  Så pludseligt skal jeg købe transcash.  Det var så nemt osv.  prøver alt hvad hun kan. Men efter at have læst hvad det er så sprang jeg langt fra.  Hun sendte et billede. Ha det var ikke engang hende den rødhårede i annoncen.     Fanden hvor der er meget svindel 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De samme billeder bruges i 4 annoncer i Danmark, 6 i Norge og 5 i Sverige på Shemalewiki. Så forvent ikke at møde det du ser på billederne.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er pisse træls når man ser en lækker pige  så vil hun have  fup betaling og er ikke engang pigen på billedet.      Der er alt for let spil herinde for de svindlerer og man kan frygte hvad de kan finde på hvis man først er kommet indenfor 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...