Hop til indhold
Guest MM40

GangBang d. 6 og 28 december ved Sara (Kbh)

Recommended Posts

Guest MM40

Sarah_Adam afholder Gangbang d. 06/12 og 28/12

København

kr. 700

Tilmelding påkrævet

Tjek hjemmeside: http://www.xxxsara.com/forside.html

 

(er der nogen der har deltaget tidligere, så smid lige et brev her på siden, eller skriv en kort anbefaling som tråd på dette opslag - Pfh tak)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville bare så gerne høre fra en "troværdig" kilde om dette sted er for real. lyder godt men synes det er meget man skal igennem for at få lov til at være med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Også jeg er tøvende i forhold til troværdigheden. Har tidligere efterlyst erfaringer med Sara, men har intet hørt. Frygter der er tale om et afpresningstrick, siden de er så insisterende på at få et telefonnummer, som er registreret med navn og adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

ved ikke om jeg tæller som "troværdigt vidne" vidne, men jeg har haft kontakt og meldt mig ind på siden.

Jeg sendte formularen ind med mit mobil nummer, som er registreret med navn og adresse.

Jeg fik en mail retur med angivelse af kode som jeg skulle sms. Det gjorde jeg så. Efter 2 dage fik jeg mail med brugernavn og password til siden.

Jeg kan desværre ikke deltage på de to planlagte GB her i december, men har da tænkt mig at deltage i det nye år.

 

Min opfattelse er udelukkende at parret bag siden er "amatører" det selv tænder på denne leg og de gerne vil luge ud i useriøse mænd og kun have kontakt med seriøse deltager (og det kan man ikke bebrejde dem). 

Når jeg får deltaget i et af deres GB, skal jeg nok poste en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Jeg har besøgt Sara og Adam i dag. Og det var bare så fedt.

 

Sara er en flot kvinde på omkring 40 år. Slank, mørkhåret og med en usædvanlig smuk krop. Og så var hun kanonfræk, indlevende og opmærksom på alle. Vi var fem mænd, og jeg tror, at vi alle gik dybt tilfredse derfra.

Jeg har været til en del gangbang i tidens løb, og det her var et af de allerbedste. Især fordi det var et lille sluttet selskab omkring en kvinde, som alle mænd vil begære.

hilsen

john55
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...