Hop til indhold
Guest JumpingAle

Consensual blackmail fantasy?

Recommended Posts

Guest JumpingAle

Det er måske et lidt kildent spørgsmål, men er der nogle dominaer i Danmark der tilbyder consensual blackmail? altså afpresning med samtykke

Er helt med på at 'rigtig' afpresning aldrig vil kunne finde sted lovligt, men fantasien tænder mig helt vildt og der er vel ikke noget galt i det når begge har givet samtykke til hvad der sker hvis man ikke overholder de betingelser der er for legen? At opbygge en længerevarende relation hvor jeg ligesom er 'tvunget' til at booke nye sessions med hende en gang om måneden eller lign. for ikke at blive postet på nettet. Måske også kombineret med noget key holding.

Håber det er ok at jeg spørger. Og glædelig jul til jer alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
JumpingAle skrev, for 14 timer siden:

er der nogle dominaer i Danmark der tilbyder consensual blackmail?

Mon ikke de fleste Dominaner er med på dén, det kan jeg næsten ikke forestille mig andet, jeg tror de vil ha stor fornøjelse med det.

Nu kan jeg se i et andet opslag, at du har bestilt tid hos @Prinsesserne efter nytår, så kan du jo spørge dem og nu er de jo ligesom allerede opmærksom på dine lyster, på grund af mit opslag :D

så håber også de vil holde mig orienteret om, hvordan det går med den leg og om du holder din del af aftalen, ellers kan de jo poste det om dig, du ikke ønsker udbasuneret, her.

Så nu har jeg spurgt for dig ;), Selv Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JumpingAle
leo kbh skrev, for 34 minutter siden:

Mon ikke de fleste Dominaner er med på dén, det kan jeg næsten ikke forestille mig andet, jeg tror de vil ha stor fornøjelse med det.

Nu kan jeg se i et andet opslag, at du har bestilt tid hos @Prinsesserne efter nytår, så kan du jo spørge dem og nu er de jo ligesom allerede opmærksom på dine lyster, på grund af mit opslag :D

så håber også de vil holde mig orienteret om, hvordan det går med den leg og om du holder din del af aftalen, ellers kan de jo poste det om dig, du ikke ønsker udbasuneret, her.

Så nu har jeg spurgt for dig ;), Selv Tak

Haha elsker dit svar. tak for det input. ville elske hvis de var klar på noget mere langsigtet, men har dog foreløbigt kun arrangeret en enkelt session med dem hvor det også er aftalt at de tager billeder af mig i en ydmygende situation. ved dog ikke om de har lyst til noget mere langsigtet og om de er klar på 'blackmail' fantasien. men kan jo spørge dem efter den første session

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...